«Бізнес – це люди» Брайан Трейсі
Підніміть о 3.00 ночі будь-якого власника інтернет-проекту, інтернет-маркетолога, веб-аналітика і спитайте, що йому потрібно для повного щастя.
Відповідь одна – відвідуваність. Чим більша відвідуваність – тим краще, скаже будь-хто, причетний до інтернету.
Але давайте розглянемо цей показник більш глибше. Адже насправді відвідування – це люди чи не так. Тобто звичайні, живі… чи ні.
Яскравий приклад: соціальні мережі, які певний час мають сотні тисяч відвідувачів, які навіть не збираються за щось платити і щось купувати.
Кілька слів про якість показників в інтернеті
1. Як може бути в магазині 200 повторних заходів і жодного унікального? В реальному житті ніяк, а в інтернеті запросто.
2. Як можна цілий день реєструвати всіх покупців на вході і на виході в 5 журналів, і кожен покаже різний результат … а в інтернеті запросто.
3. Як можна, маючи 2 дверей в магазині отримувати покупців через вікна, туалет, підвал, димохід і т.д. …а в інтернеті запросто.
4. Якщо поставити телевізор в магазині, або ще якийсь сервіс (годинник, термометр), то кількість відвідувачів зросте, а продажі не зміняться …а в інтернеті запросто.
В інтернеті немає жодного показника, який можна вважати точним. Тому що:
- є люди, які відмовляються, щоб їх рахували. (відключені cookie, JavaScript)
- з появою Веб 2.0 є сервіси (типу Gmail) де все відбувається тільки на одній сторінці – головній
Більше того, відносні показники є цільові і нецільові. В ТОП-10 Бігміру стоять сайти, які збирають гроші рекламодавців лише за те, що вони… в Топ 10 Бігміру по даній тематиці.
Але ж насправді, якщо я поставлю на цей блог розділ Погода в Україні в розрізі по регіонам то я досить швидко займу ТОП 10 в розділі Інтернет-маркетинг і буду вважатись автоматично гуру маркетингу. Тому, що мене всі читають, чи відвідують? Щоб погоду подивитись.
Чим діду займаєтесь? Кроликів розвожу. І що ведуться?
І так ми визначили чому більшість поважних інтернет-сервісів та агентств приховують свою статистику від клієнтів. І рейтинги в певній мірі створені для свого роду правди для рекламодавців, щоб виправдовувати бюджети. Одним з таких прикладів існують сервіси та площадки для порівняння цін інтернет-магазинів
Для наглядності приведу приклад з реальності. В нашому місті є вулички де постійно здаються в оренду приміщення. Підприємці нерідко немісцеві беруть ці приміщення і починають працювати. І вроді все по науці:
- Центр міста (ТОП 10)
- Велика прохідність людей, школа, адмінбудинки і т.д. (відвідуваність)
А за півроку розпродаж і там вже відкрилась нова перукарня. Я ці місця називаю «мертві точки», тому що люди використовують ці ділянки лише для того щоб зайти і вийти. Покупки здійснюються в інших місцях, без посередників. Ось така паралель
0 коммент.:
Дописати коментар