Spiga

Про відвідуваність сайтів і розведення кроликів

відвідуваність сайтів і розведення кроликів

«Бізнес – це люди» Брайан Трейсі

Підніміть о 3.00 ночі будь-якого власника інтернет-проекту, інтернет-маркетолога, веб-аналітика і спитайте, що йому потрібно для повного щастя.

Відповідь одна – відвідуваність. Чим більша відвідуваність – тим краще, скаже будь-хто, причетний до інтернету.

Але давайте розглянемо цей показник більш глибше. Адже насправді відвідування – це люди чи не так. Тобто звичайні, живі… чи ні.

Яскравий приклад: соціальні мережі, які певний час мають сотні тисяч відвідувачів, які навіть не збираються за щось платити і щось купувати.

Кілька слів про якість показників в інтернеті


1. Як може бути в магазині 200 повторних заходів і жодного унікального? В реальному житті ніяк, а в інтернеті запросто.

2. Як можна цілий день реєструвати всіх покупців на вході і на виході в 5 журналів, і кожен покаже різний результат … а в інтернеті запросто.

3. Як можна, маючи 2 дверей в магазині отримувати покупців через вікна, туалет, підвал, димохід і т.д. …а в інтернеті запросто.

4. Якщо поставити телевізор в магазині, або ще якийсь сервіс (годинник, термометр), то кількість відвідувачів зросте, а продажі не зміняться …а в інтернеті запросто.

В інтернеті немає жодного показника, який можна вважати точним. Тому що:


  • є люди, які відмовляються, щоб їх рахували. (відключені cookie, JavaScript)
  • з появою Веб 2.0 є сервіси (типу Gmail) де все відбувається тільки на одній сторінці – головній

Більше того, відносні показники є цільові і нецільові. В ТОП-10 Бігміру стоять сайти, які збирають гроші рекламодавців лише за те, що вони… в Топ 10 Бігміру по даній тематиці.

Але ж насправді, якщо я поставлю на цей блог розділ Погода в Україні в розрізі по регіонам то я досить швидко займу ТОП 10 в розділі Інтернет-маркетинг і буду вважатись автоматично гуру маркетингу. Тому, що мене всі читають, чи відвідують? Щоб погоду подивитись.

Чим діду займаєтесь? Кроликів розвожу. І що ведуться?

І так ми визначили чому більшість поважних інтернет-сервісів та агентств приховують свою статистику від клієнтів. І рейтинги в певній мірі створені для свого роду правди для рекламодавців, щоб виправдовувати бюджети. Одним з таких прикладів існують сервіси та площадки для порівняння цін інтернет-магазинів

Для наглядності приведу приклад з реальності. В нашому місті є вулички де постійно здаються в оренду приміщення. Підприємці нерідко немісцеві беруть ці приміщення і починають працювати. І вроді все по науці:


  • Центр міста (ТОП 10)
  • Велика прохідність людей, школа, адмінбудинки і т.д. (відвідуваність)

А за півроку розпродаж і там вже відкрилась нова перукарня. Я ці місця називаю «мертві точки», тому що люди використовують ці ділянки лише для того щоб зайти і вийти. Покупки здійснюються в інших місцях, без посередників. Ось така паралель

0 коммент.:

Дописати коментар