Одним із провідних дослідників та помічників інтернет-маркетолога в Україні є компанія Gemіus.
Gemіus проводить дослідження портрета відвідувачів всіх сайтів, які беруть участь у дослідженні й Уанета в цілому. Існує програмка http://files.gemius.pl/gemiusAudience/gA_demo.zip gemіusExplorer, яка й відображає всі дані по gemіusAudіence. Вона в першу чергу створена для:
- медіапланнерів
- інтернет-рекламістів
- інтернет-маркетологів
- веб-аналітиків
За допомогою цих даних можна вирішувати дуже багато питань, але я зупинюся докладніше на тому, як вона може допомогти веб-аналітикам.
Загальні виборки по Україні можна робити на сайті Audience
Взагалі робота веб-аналітика зводиться до того, щоб перетворювати дані (цифри) в інформацію, і таким чином допомагати маркетологам, рекламістам, керівникам веб-проектів приймати вірні рішення. Адже для ухвалення рішення однієї інтуїції дуже часто буває недостатньо.
Одним із обов'язків інтернет-маркетологів є прийняття трафікоутворюючих рішень. Вони повинні відповідати за зменшення не якісного трафіку та за збільшення цільового. Google Analytіcs може дуже багато розповісти про джерела трафіку. Дуже багато.
Але у звіті по джерелах природно немає тих сайтів з яких не було переходів.
Також він не знає нічого про зарплату, стать, вік й інші соціально-демографічні показники відвідувачів.
В gemіusExplorer є суттєва кількість самих відвідуваних сайтів України. Тобто якщо необхідно прийняти рішення по покупці або обміну відвідувачами з іншими сайтами, то необхідно проаналізувати ключові характеристики (охоплення, склад аудиторії, індекс подібності, кількість відвідувачів) за потрібними показниками (доход, статус для працюючих, вік та інше).
Наприклад, якщо у вас із вашим потенційним партнером перетинання аудиторії 40%, то швидше за все обмінюватися баннерами й посиланнями не варто. А варто підшукати альтернативу.
Джерело Ukranalyst
0 коммент.:
Дописати коментар