Інтернет-маркетинг – це комплекс заходів по просуванню бренду, товарів та послуг в мережі Інтернет, з подальшим їх активним продажем .
Тоді як в інтернет-бізнесі це стандартний термін, в традиційному бізнесі – інтернет-маркетинг абсолютно нове явище. Спроби долучення класичного бізнесу до Інтернету, особливо на периферії закінчується веб-сайтом за 300 у.о. і, можливо, його реєстрацією в кількох каталогах.
Коли почати розмову за комплексний інтернет-маркетинг розмова заходить в глухий кут. Більшість таких сайтів пошукові системи навіть не проіндексовують толком за рік, а більше такі сайти не живуть. Тому, що коли виявляється, що на наступний рік потрібно знову платити(!) за якісь незрозумілі слова (домен і хостінг) тут веж ніякого терпіння не вистачає. На дворі криза…
Пошукова оптимізації усіх конвеєрних сайтів веб-студій закінчується примітивним заповненням полів у конструкторі CMS у кращому випадку, або просто назвою в полі title. А навіщо більше, ітак ніхто не оцінить, візуально оптимізації не видно. Дійсно, назву домену можна ввести вручну з візитки, і всі кому треба знайдуть сайт.
А якщо ввести назву торгової марки, або назву заводу то теж Google знайде (якщо слово унікальне). Так що все чесно, робота зроблена якісно, за що ще платити.
Цікавий приклад оптимізації мені навели в одній студії. Наберіть в Google “ресторани івано-франківськ” і наш сайт http://www.freetime.if.ua/catalog?catid=7 там перший.
Просування в соціальних мережах
1. Яка ціль створення групи
2. Хто цільова аудиторія
3. Які маркетингові задачі будуть вирішені
Як правило все будується на ентузіазмі студентів і закінчується соціологічним опитуванням.
Веб-аналітика
• Кількості відвідувачів на добу
• К-сть відвідувачів всього
• Яке місце сайт займає в місцевому рейтингу або локальному пошуку по регіону
Про Google Analitic мова не йде – надто складно, та й кому це потрібно. Маркетологи повинні збутом займатися, а не на комп’ютері бавитись.
Юзабіліті
Звичайно, що розроблені і здані сайти зручні по замовчуванню. Вникати в такі нюанси, як:
• кольори і шрифти – зір у всіх нормальний
• розміщення телефону в шапці чи на видному місці - бажано окремий номер для відслідковування дзвінків
• наявність форуму чи гостьової з анти спамом
• інші джерела зв’язку (Skype, ICQ, Twitter і т.д.)
• Карта проїзду, детальна адреса з індексом
• Перелік всіх послуг, які можна отримати
Просування в блогосфері і ЗМІ
Цим практично не займаються веб-студії, тому що відсутня посада копірайтера. Проте є бренд-менеджер або піар менеджер, який складає статті і прес-релізи для локальних ЗМІ. Інколи ці статті потрапляють в інтернет і таким чином, з’являється кілька посилань на компанію. Звичайно це задоволення коштує 1500-2000 грн. зате вся місцева еліта побачить фото власника компанії в журналі. Складно навіть повірити що за ці ж кошти можна рознести прес-реліз в десятки журналів, газет та інтернет-видань і стати відомим далеко за межами регіону. А посилання на свій сайт отримати практично назавжди.
• Як відслідкувати віддачу від формування соцгрупи
• Як визначити звідки приходили клієнти
• Скільки людей відмовились від покупки і на якій стадії
• Наскільки зросли об’єми продаж від просування компанії в соціальних мережах
При організації таких маркетингових кроків повинен бути закріплений виконавець, який згодом зможе надати звіт керівництву, на що були потрачені кошти, час і зусилля. У тому випадку коли суттєво нічого не зміниться чи навпаки.
0 коммент.:
Дописати коментар