Часто доводитися чути від бізнесменів: "я витратив на рекламу минулого місяця - ...$!" або "цей біллборд обходиться мені в... $!". Але ж у рекламу треба вкладати, а не витрачати на неї.
Найбільш ефективним рекламним засобом представляється контекстна реклама. У наші дні, контекстна реклама хоча й користується попитом у веб-майстрів, але вважається дуже дорогим видом реклами. Контекстну рекламу використовують в основному для залучення трафіку на початковій стадії проекту, коли сайт проходить індексацію в пошуку, обростає посиланнями й піднімається у видачі.
Вважається, що краще вкласти гроші в пошукову оптимізацію (SEO) і через якийсь час одержати місця в ТОП10 по обраних запитах, які забезпечать достатню кількість трафіку. А від контекстної реклами згодом можна відмовитися. Це не зовсім вірно.
- По-перше, ви попадаєте в повну залежність від алгоритмів пошукових систем й якості роботи самих оптимізаторів.
- По-друге, розкрутити сайт по всіх запитах, що продають, вдається далеко не завжди.
- По-третє, частенько конкуренти не дають пробитися в ТОП5 (місця що приносять найбільше трафіку) по "солодких" запитах.
Навіть якщо ваш сайт присутній на 6-10 місцях видачі по запиту, це не значить що ви одержуєте із цього запиту максимум можливого цільового трафіка. До речі, той трафік який не одержуєте ви - забирають ваші конкуренти.
Є простий спосіб залучити цих відвідувачів на свій сайт, і ви вже напевно здогадалися який. Звичайно контекстна реклама.
Переваги контекстних рекламних компаній у тому, що вони швидко запускаються, легко відслідковуються й ними легко управляти, причому змінити настроювання компанії можна майже миттєво. Недолік - висока ціна. Із цієї причини багато хто думає, що контекстна реклама не виправдує вкладених у неї ресурсів і припиняють подавати рекламні оголошення.
Гадати - невдячне заняття, особливо якщо можна все підрахувати. Благо засоби веб-аналітики дають нам таку можливість. Ви можете вирахувати з точністю до гривні ефективність вкладення в контекстну рекламу й бачити як відбуваються зміни, внесені вами в компанію на одержуваному прибутку. Головне правильний і системний підхід і ви побачите що навіть перше місце в пошуку - це ще далеко не все.
Адже можна легко співставити кошти вкладені в зовнішню і контекстну рекламу та оптимізацію
Ось цікавий приклад вартості залучення клієнта по високочастотних запитах різними методами
Тут найефективним виявилась оптимізація сайту в пошуку, проте я прихильник контекстної реклама по низькочастотних фразах, складених із 2-з слів, адже вони вважаються цільовими. І при грамотному підборі недорогими.
Тому інтернет-реклама – це інвестиція яку варто довірити вузькоспеціалізованим спеціалістам, а не розробникам сайтів.
0 коммент.:
Дописати коментар