Чому для бізнесу важливо знати показники веб-трафіку?
Щоб вирахувати це необхідно визначити корисність інтернет-проекту в грошовому співвідношенні.
Задача інтернет-маркетолога грамотно продумати рекламну кампанію, ефективно розподілити рекламні бюджети: купити кліки на рекламу, розмістити баннери, сформувати групи в соціальних мережах і т.д.
Проте якщо не відслідковувати/аналізувати результати, а це трапляється досить часто, то ефект буде нагадувати сіяча з біблійної притчі.
Використовуючи веб-аналітику можна вияснити, які результати дає ваша робота і що має значення для вашої компанії.
Збільшення коефіцієнта конверсії на 1%
Ось чого можна досягнути, за допомогою даних веб-аналітики. Візьмемо для прикладу показник коефіцієнт конверсії (conversion rate) і збільшимо його всього на 1%. Для дослідження даних ми застосуємо знання про
- залучення відвідувачів
внутрісайтові фактори:
- аналіз послідовності переходу до цілі (оплати)
- сторінки виходу
- показник відмов
- участь відвідувачів в роботі сайту
Маючи такі знання ми збільшили показники прибутку P на 37500 у.о., ROI (повернення інвестицій) – в 4 рази (50%), без будь-якого збільшення витрат на залучення відвідувачів.
0 коммент.:
Дописати коментар