Spiga

Як визначити результати маркетингу в соціальних мережах та блогах

Маркетинг в соціальних сервісах

Маркетинг в соціальних мережах (SEM, SMM) – надзвичайно популярна і суперечлива тема в професійних колах.

Як заявив у своєму виступі Артемій Лебедєв «Маркетингу і Піару не існує! Існує вміння налагоджувати комунікації між компанією та суспільством». В принципі, я з ним погоджуюсь.

Проаналізувати вміння інтернет-маркетолога працювати в соціальних мережах можна за допомогою сервісів веб-аналітики.

Основним інструментом просування в соціальній мережі є група і кількісний показник цільової аудиторії в групі. По суті група є окремим сайтом на якому можна розмістити всі необхідні маркетингові інструменти. Проте в соціальній мережі не можна продати товар. І мотивація аудиторії до переходу на сайт, цільові сторінки – є основною задачею маркетолога чи рекламного агентства.

Задача веб-аналізу – показати віддачу від роботи в соціальних мережах в кількісному, якісному та грошовому еквіваленті. Фактично доказати, що ефект від SMM є і витрати оправдані в гіршому випадку.

Відслідковування соціальних мереж за допомогою Google Analitics фільтрів та сегментів


Відслідковування соціальних мереж за допомогою Google Analitics

Для швидкого визначення трафіку по соціальній мережі застосовують сегменти

Manage Advanced Segments » Create Advanced Segment
Сегментація Google Analitics

Проте застосування фільтрів може дати загальну картину роботи, особливо коли просування проходить комплексно і виборка може бути досить складною.
Відслідковування соціальних мереж за допомогою Google Analitics

Для цього формуємо перелік всіх соціальних сервісів (мереж, блогів, соціальних закладок і т.д.), які мають відношення до вашого сайту.


vkontakte|connect| odnoklassniki|profeo| friendfeed|memori|bobrdobr|livejournal| wikipedia|groups.google|chuv.com.ua| top.blog.net.ua|blog.meta.ua|del.icio.us|digg|feedburner|twitter|technorati|blog|


Враховуємо формат фільтру: розділювач «|» та кількість символів 255.


В результаті отримаємо звіт, в якому об’єднані всі відвідування через соціальних мережі на ваш інтернет-ресурс. Цей показник миттєво прояснить важливість/діяльність соціальних мереж для вашого сайту. В нашому випадку відвідування з соціальних мереж займає 3 місце і становить 17,65% від загального трафіку. Без фільтра виявити вручну цей показник було б досить важко клопітно.
Джерело: Tracking social networks with Google Analytics using filters

0 коммент.:

Дописати коментар