Маркетинг в соціальних мережах (SEM, SMM) – надзвичайно популярна і суперечлива тема в професійних колах.
Як заявив у своєму виступі Артемій Лебедєв «Маркетингу і Піару не існує! Існує вміння налагоджувати комунікації між компанією та суспільством». В принципі, я з ним погоджуюсь.
Проаналізувати вміння інтернет-маркетолога працювати в соціальних мережах можна за допомогою сервісів веб-аналітики.
Основним інструментом просування в соціальній мережі є група і кількісний показник цільової аудиторії в групі. По суті група є окремим сайтом на якому можна розмістити всі необхідні маркетингові інструменти. Проте в соціальній мережі не можна продати товар. І мотивація аудиторії до переходу на сайт, цільові сторінки – є основною задачею маркетолога чи рекламного агентства.
Задача веб-аналізу – показати віддачу від роботи в соціальних мережах в кількісному, якісному та грошовому еквіваленті. Фактично доказати, що ефект від SMM є і витрати оправдані в гіршому випадку.
Відслідковування соціальних мереж за допомогою Google Analitics фільтрів та сегментів
Для швидкого визначення трафіку по соціальній мережі застосовують сегменти
Manage Advanced Segments » Create Advanced Segment
Проте застосування фільтрів може дати загальну картину роботи, особливо коли просування проходить комплексно і виборка може бути досить складною.
Для цього формуємо перелік всіх соціальних сервісів (мереж, блогів, соціальних закладок і т.д.), які мають відношення до вашого сайту.
vkontakte|connect| odnoklassniki|profeo| friendfeed|memori|bobrdobr|livejournal| wikipedia|groups.google|chuv.com.ua| top.blog.net.ua|blog.meta.ua|del.icio.us|digg|feedburner|twitter|technorati|blog|
Враховуємо формат фільтру: розділювач «|» та кількість символів 255.
В результаті отримаємо звіт, в якому об’єднані всі відвідування через соціальних мережі на ваш інтернет-ресурс. Цей показник миттєво прояснить важливість/діяльність соціальних мереж для вашого сайту. В нашому випадку відвідування з соціальних мереж займає 3 місце і становить 17,65% від загального трафіку. Без фільтра виявити вручну цей показник було б досить важко клопітно.
Джерело: Tracking social networks with Google Analytics using filters
0 коммент.:
Дописати коментар