Інфографіка – зображення даних за допомогою схем та малюнків, як форма подання інформації, набуло популярності ще у 20-х роках.
За статистикою 90% людей сприймають інформацію візуально – візуали. Тобто найбільше значення для них має те, що вони бачать. Причому серед текстової та графічної інформації, краще сприймається графічна, схематична. Тому при веденні блогу рекомендується обов’язково у верхній частині статті вставляти зображення для кращого сприйняття.
Інфографіка покликана не просто покращити сприйняття інформації, заміною тексту, але й захопити читача емоційно. Якісна інфографіка внутрішньо мотивує людину вникнути в суть процесу і за кілька хвилин розібратись в предметі.
Інфографіка чимось нагадує мову жестів, винайдену індіанськими племенами для подолання мовного бар’єру. Проте в даному випадку цей бар’єр не мовний, а інтелектуальний.
Пригадую в дитинстві батько весь час говорив: «А тепер розкажи це все на хлопський розум». Не даремно інфографіка найбільшого поширення набула саме в США де інтелектуальний рівень в масах досить низький.
Правильно складена інфографіка відразу показує рішення.
При допомозі інфографіки можна подати інформацію, яка замінить багато сторінок тексту та опису.
А ось приклад інфографіки у вигляді відеоролика. Канадський ролик, який роз’яснює громадянам принцип, типу нашого «Купуйте українське»
Hellmann’s - It’s Time for Real from CRUSH on Vimeo.
Переваги інфографіки над рекламою
Інфографіка на відміну від простої реклами розгорнуто показує взаємозв’язок всіх процесів. Причому не обов’язково вникати в усі ланки, а можна звернути уваги лише на ключові моменти. Так як людина здатна запам’ятовувати лише 10% інформації з усього матеріалу то інфографіка дає можливість вникнути в суть, і переконати що основна інформація є обґрунтованою і вірною, тобто не примітивне зомбування.
Після перегляду такої інформації, відвідувач скаже: «Я досліджував це питання, і сміло можу рекомендувати це тобі».
Приклади інфографіки: visualeditors.ning.com
0 коммент.:
Дописати коментар