Нова книга Авінаша Кошика має назву «Веб-аналітика 2.0 Мистецтво інтернет звітності та наука клієнтоорієнтованості» / Web Analytics 2.0 The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity і поступає в продажу на Амазоні в середині жовтня 2009.
Як обіцяє сам Автор книга не про Omniture, Xiti чи Google Analytics, де пише, яку кнопку де натиснути, а скоріше посібник, як стати Аналітик Ninja крок за кроком. Авінаш стверджує, що читачі його попередної книги «Веб-аналітика: аналіз інформації про відвідувачів веб-сайтів» використають попередні знання, як відправну точку в освоєнні цієї книги, а ті хто вперше будуть читачами отримають нові, якісні знання.
Книга Web Analytics 2.0 дає відповіді на 4 ключових питання:
- Що – яку інформацію слід відслідковувати ClickStream
- Скільки – багатоканальна веб-аналітика
- Чому – експерименти і тестування, опитування відвідувачів
- Ким – конкурентна розвідка
Весь гонорар від продажу цієї книги Авінаш знову планує передати на благодійність. На цей раз Smile Train и Ekal Vidyalaya для запуску та фінансування шкіл у віддалених районах Індії.
Скільки цікаво наших супер-брендових авторів Рунету та Уанету віддали коштів на благодійність… Краще звичайно в Твіттері написати про новий Мак, подорожуючи по Європі.
Авінаш Кошик - про автора
Авінаш Кошик є з провідних спеціалістів веб-аналітики і автором блогу Бритва Оккама. Він також є проповідником Google Analytics і головний співробітник з питань освіти на Market Motive Inc.
Він є автором бестселера «Веб-аналітика: аналіз інформації про відвідувачів веб-сайтів». Він також часто виступає на конференціях по всьому світу і в провідних американських університетах.
Авінаш був нагороджений в 2009 році - Статистичний адвокат року "від Американської статистичної асоціації.
Автор передав всі доходи від його книг до двох благодійних організацій, Smile Train і Ekal Vidyalaya Фонду. (70000 у.о.)
Веб-аналітика 2.0 - про книгу
Протягом останніх декількох років відбулася революція в інтернеті, Інтернет-маркетингу і рекламі, проте підхід до аналізу даних залишається в основному таким же, як десять років тому.
У Web Analytics 2.0 Авінаш Каушик представляє нове покоління веб-аналітики 2.0. В цій книзі, значно розширені можливості розвитку інтернет-компаній.
У книзі «Веб-аналітика 2.0» Авінаш виклав ряд конкретних стратегій і моделей для організації веб-аналітики від простого інструменту мобілізації Clickstream до глибокого аналізу якісних даних, експериментів і випробувань, а також інструменти конкурентної розвідки.
Значно розширені уроки з попередньої книги «Веб-аналітика: аналіз інформації про відвідувачів веб-сайтів», як вимірювати, аналізувати і діяти при сьогоднішніх швидко мінливих веб-технологях та тенденціях - у тому числі соціальних медіа, відео, мобільних і Online User Centric варіантах дизайну.
Оновлено традиційні підходи, Авінаш розвінчує міфи, ідентифікує пастки, і розкриває конкретні, прості і передові методи для перетворення ваших думок. Все це робить цю книгу Ultimate керівництво для всіх веб-професіоналів.
Розглядаються рішення для самих важких аналітичних проблем, таких, як багатоканальна аналітика та Multi Touch кампанія Attribution аналізу.
Кількісна оцінка цілісної економічної цінності сайту і визначення макро-і мікроекономічних показників для електронної торгівлі, некомерційних і B2B веб-сайтах.
- Як визначити успіх блогів
- Методика визначення прибутку по трьох основних показниках:
- Внутрішній пошук по сайту,
- Плата за клік,
- Пошукова оптимізація
- Внутрішній пошук по сайту,
- Точного визначення найбільш релевантних ключових показників KPI для вашої організації.
- Методи веб-аналізу в нових областях, включаючи Twitter, YouTube, блоги, мобільні та мультимедійні продукти Google Analytics.
- Веб оптимізація - експерименти (A / B, МВТ або під контролем), створення дійсно орієнтованих на клієнта веб-сайтів.
- Методика створення зрозумілих аналітичних звітів і побудова комунікацій! Побудова кар’єри веб-аналітика.
Книга містить компакт-диск, більше 4 годин відео, одна година аудіо-та цінних шаблонів, моделей та гідів.
Звичайно переклад цієї книги слід очікувати не раніше літа 2010 року, і переклад навряд чи буде задовільним, виходячи із стилю самого автора. Авінаш любить застосовувати біблійні фрази, фольклор, специфічні жарти, які додають складності і двозначності і так у складному, практично унікальному матеріалі. Як кажуть «У богів свої причуди».
0 коммент.:
Дописати коментар