Spiga

Сервіси веб-аналітики Polaris, Trendly, SiteScan, AnalyticsView

Розглянемо кілька корисних сервісів веб-аналітики, які дозволять працювати з даними Google Analytics.

Сервіс Polaris для Google Analytics


Desktop Reporting переносить всі дані з Google Analytics на робочий стіл. Для роботою з даними розроблена програма Polaris for Google Analytics.
Polaris for Google Analytics

Polaris - це крос-платформний Desktop Google Analytics віджет, створений з використанням Adobe AIR. З 8 стандартних звітів, вона дозволяє зберегти ваші дані завжди доступні негайно (платна версія).

За перший тиждень Polaris скачали більше 10.000 раз.

Polaris працює в двох версіях:


  • Безкоштовна – аналіз тільки одного профіля, без збереження інформації.
  • Платна 15 у.о. /рік – багатопрофільний аналіз

Проте інформація, яку надає Polaris – це відображення базових показників Google Analytics (відвідувачі, карта, ключові слова, цілі і т.д.) Ніяких ефективних KPI.

Компанія Desktop Reporting анонсує ще кілька корисних сервісів веб-аналітики, які будуть


  • вибудовувати складні аналітичні таблиці (Dopac Google Analytics reporting),
  • надавати поради з покращення роботи сайту (Rayet Google Analytics data analysis)
  • і навіть експорту даних з Google Analytics в будь-який формат (Phobia Google Analytics data presentation), як відомо сам GA такої можливості не надає.

Сервіс Trendly для Google Analytics


Trendly - Сервіс працює по принципу абонплати. Чим більша відвідуваність сайту тим дорожче обслуговування. Сайти з відвідуваністю до 1000 унікальних відвідувань в місяць обслуговуються безкоштовно.
Trendly для Google Analytics

Trendly підтримує 6 звітів – 5 по трафіку і 1 по контенту. Тижневі зміни по сайту Trendly висилає на емейл.

Сервіс Trendly використовує статистичні моделі (статистична значимість), побудований на системі трендів, тобто виводить середній показник за певний період. Коли зрушення суттєві, він інформує у вигляді тижневого звіту.
Trendly

Trendly відслідковує тенденції поведінки не тільки ключових слів, але й рефералів, контенту, рекламних компаній і т.д. і відображає це графічно вертикальними шарами зліва. Чим ширша смуга зліва, тим більший трафік.

Фактично це узагальнена картина життя сайту, так би мовити погляд з висоти пташиного польоту. Перевагою такого методу аналізу є відсіювання інформаційного шуму, одноденних скачків і зайвих хвилювань. Хоча Trendly і не дає глибокої сегментації даних, але в довгостроковій перспективі досить корисний.

Сервіс SiteScan для Google Analytics


SiteScan розроблений, щоб допомогти вам налаштувати Google Analytics, як при використанні "urchin.js "або “ga.js” код відстеження.
SiteScan для Google Analytics

Це діагностичний засіб сканує кілька поширених помилок конфігурації та упорядковує результати в легко читабельний CSV-файл.

SiteScan ідентифікує сторінки сайту, який код відстеження Google Analytics правильно і неправильно встановлений. Відстежує сторінки з неправильно встановленим кодом, пов'язані помилки і описанує в звіті. Це робить спрощує роботу з ізолювання сторінок з відстеженням проблеми, виправиленням їх, і ефективним управлінням кодом відстеження Google Analytics.

Вся інформація відправляється на емейл у вигляді CSV-файлу.

SiteScan не сканує:


  • Папки більше 1000 файлів
  • Сторінки захищені Robot.txt чи паролем
  • Сторінки, які вимагають послідовних дій чи виконанні тригерів.

SiteScan дозволяє до трьох сканувань в день для одного домену. Якщо потрібно більше чи сайти з великою кількістю сторінок є SiteScan Premium доступний абонентам AnalyticsView Pro Plan

Сервіс AnalyticsView для Google Analytics


AnalyticsView – один з найпотужніших сервісів веб-аналітики, розроблений компанією EpikOne.
AnalyticsView

Об’єднує 11 звітів у 4 напрямках (Analytics, AdWords, SEO і Usability) і кількість звітів постійно збільшується. Кожен звіт налічує десятки різних показників та KPI, які можна налаштовувати під власні потреби.
AnalyticsView

Всі звіти чітко розбиті під певні спеціальності: оптимізатор, ppc менеджер, інтернет-маркетолог, блогер, веб-девелопер, і т.д.

KPI також по груповані по розділах. Фактично – це перший сервіс який систематизував інструменти веб-аналітики по категоріях. Хоча звичайно це все дуже відносно і кожному конкретному випадку потрібно розраховувати власні показники ефективності.

Поля в звітах можна перекладати на українську мову і експортувати в pdf формат.

Є безкоштовна версія (алелуя!), а є платна (проте доступ надається на 7 днів).

Окрема подяка за надання посилань Ніколаю Белоусову

0 коммент.:

Дописати коментар