Spiga

76 висловів твіттерян про iForum

Для тих хто хоче отримати загальну картину Українського форуму інтернет діячів 1 квітня 2010 у м. Київ, зібрав найбільш суттєві вислови доповідачів та учасників, опублікованих у Твіттері. Підписувати кожен твіт було досить важко через численні ретвіти і великої к-сті емоцій протягом семінару. Інформація частково однобока та, як коментували не всі доповіді:

Ітак почнемо:

  1. Україна і Китай більше за інші країни ходять в інтернет з мобільного в робочий час 
  2. Українці проглядають в місяць за допомогою мобільного 700 сторінок (США - 250, Росія - 400) 
  3. Куди ходять користувачі моб. інтернету: 58%-соцмережі, 13%-пошукачі, 6%-сайти знайомств 
  4. Медіареклама за 2009 рік - 85 млн. грн! 56% користувачів УАнету - чоловіки 
  5. Очікується швидкий приріс аудиторії в не великих містах 
  6. 2 екзобайта інформації - те що згенерувало людство (до 1999 року), зараз виробляємо кожен рік таку ж кількість 
  7. Наші діти не відрізняють віртуальну реальність від справжньої реальності. На цьому побудований бізнес соціальних ігор. (С) А. Костарев 
  8. 1,7 млрд у світі з доступом в інтернет, 3,5 млрд пошукових запитів, 400 млн користувача в facebook 
  9. Як відбувається революція, яка йде зараз? Етапи: з'являється технологія - з'являється контент - користувачі - реклама 
  10. Наступна революція - мобільні сервіси, 23% що продаються в Європі телефонів - смартфони 
  11. Соціальна гра - це сервіс! По регулярному відбору грошей у клієнтів 
  12. Ебізнес - це не тільки інтернет магазини і SEO! Є ще ігри та інші розваги. Там є реальні гроші! 
  13. Сторінки сайту відповідають на питання: Де я? Що тут можна робити? Навіщо мені це робити? 
  14. Бутстреппінг - мистецтво розвитку своїх проектів на мінімальний бюджет без залучення інвесторів 
  15. Щоб боротися з крадіжками контенту - Видавці повинні об'єднатися, лобіювати прийняття відпов. законів через свої ЗМІ 
  16. Ярослава Карібіна, Ліга: Боротися з крадіжками новин нереально, але можна боротися за власність на аналітіку 
  17. Гугл - кофеїн, Бінго - пурген 
  18. Процес вибору зсилок - основна майстерність оптимізатора 
  19. Товар повинен вийти назустріч клієнтові (прямо на сайті) 
  20. Підкреслювати всі посилання на новинному сайті - це звичайно перебір. Пробували - виходить кілька екранів "бруду" 
  21. Сатин: як варіант - ставити підкреслення на hover і більше шрифт 
  22. Сатин: інтерфейс сайту повинен залучати користувачів і давати їм зрозуміти - куди рухатися далі 
  23. Проблеми: сайти аутичні, інтерфес не притягує, ми не хапаємо користувача за руку, потрібно бути активнішими 
  24. Сатин: сайти у своїй масі страждають аутизмом 
  25. Сатин: Lorem ipsum = молитва вебмайстра 
  26. Сатин: контент повинен виходити на зустріч користувачеві - під кусором контент повинен змінюватися. Дайте юзеру помацати сайт. 
  27. Так-так, ваш сайт "повинен пахнути";))) Головне - не смердіти. Інформаційний запах - цікаве формулювання 
  28. Сатин: увагу і погляд на сайтах поки заохочувати не можна, айтрекінгове обладнання не використовується в побуті 
  29. Мишкою чіпати посилання - як палицею, touchscreen зовсім інша справа 
  30. Сатин: кожна дія на сайті має займати не більше 5-10 хвилин, інакше користувач "втратить енергетику працювати далі" 
  31. Сатин: сила залучення величезна, де-не-де держава може втрутитися, щоб "вивести користувачів з гіпнозу" 
  32. Сатин: генерація користувацького контенту за знижки / гроші не працює, UGC - це невмотивований грошима альтруїзм 
  33. Збільшення ефективності сайту може привести до незадоволення сейлів - клієнти починають задавати питання! Сатин 
  34. Із залу: після Вашого (Сатіна) доповіді дещо застосували й збільшили ефективність сайту на 35% за 2 місяці 
  35. Сатин: жінки при покупці техніки думають про оточення, як вона впишеться в інтер'єр 
  36. Сатин: Хваліть свого користувача, нехай він відчуває себе молодцем 
  37. Твіттер - це телеграф 21-го століття - Сергій Митрофанов 
  38. Юзабіліті річ потрібна, а інтерактивність - корисна, змушуйте користувача грати з сайтом, і заохочуйте не тільки кліки 
  39. Частка IE6-7 в Україні - тільки 30%! А CSS3 підтримує 55% аудиторії 
  40. iPhone - 40% мобільного трафіку в Україні 
  41. Андрейчин: рішення про співпрацю з інвестором потрібно приймати без емоцій ...переспати гарненько з цією думкою і не раз 
  42. Ігор Андрейчин: переговори з IDE Group щодо купівлі HomeMoney тяглися 6 місяців 
  43. Пишемо все під iPhone - тим самим отримаємо найбільший трафік 
  44. Мінімальний чек 80 тис за просування. середня 120. але є і мільйони на місяць. - Прайс Ашманова 
  45. Вхідний веб 2.0 буде заважати, інтернет-рекламі яка йде
  46. Довгополий: з кожним приїздом до Америки оффлайн магазинів стає все менше і менше, а посилок від онлайн рітейлерів більше 
  47. Пошуковики постійно апдейтяться, оптимізатори в шоці - поки дійдеш до клієнта сайт вже на другій сторінці 
  48. Вартість розробки середнього айфон додатку - 5-7К 
  49. Готовцев: загроза того, що інтернет стане меблями є. І багато в чому це залежить від того, що і як ми робимо 
  50. Опенсорсний пошуковик занадто складно. Ашманов 
  51. Ашманов: у спеціалізованих пошуковиків є майбутнє 
  52. Майбутнє за інтеграцією CRM і контекстної реклами. Продають товар з ебей через гугл і вчасно прибирають оголошення 
  53. Ашманов: сучасний Інтернет нагадує шоу-бізнес 
  54. "Більше - не означає краще" - правило # Usability. Не ускладнюйте завдання користувача муками вибору - продумайте сценарій за нього! Сатин 
  55. Біржі посилань продержуться ще 2-3 роки 
  56. Ашманов: самонавчальні алгоритми, посилальне ранжування, персоналізація пошуку майбутнього не мають 
  57. Посилальне ранжування буде втрачати вагу! Ашманов 
  58. Пошук не розуміє хто ви такий, але пам'ятає історію запитів. ПС спілкуються з веб-майстрами. посилальне ранжування не головне 
  59. У майбутньому з'являться питання-відповідь машини. Ашманов 
  60. Ринок пошуку для стартапів мертвий. Все в соцмережах. Дрібні пошуковики вмирають. не потрібно придумувати новий пошуковик 
  61. Ашманов: нові стартапи на пошуковому ринку не з'являються вже більше 3 років 
  62. Ашманов: після зміни дизайну частка Рамблера впала ще більше - його видача стала схожою на xml файл 
  63. Ашманов: технології - необхідна складова успіху, маркетинг - достатня 
  64. По суті, змінюючи запити, користувач займаєтьcя програмуванням 
  65. Нe бійтeсь коммeнтaрів до брeнду 
  66. Пошукові системи все ще працюють, як текстові брокери і не знають ні тему запиту ні зміст. Ашманов 
  67. Пошуковик - тупий текстовий брокер 
  68. Ашманов: Рамблер програв ринок через економію на маркетингу і рекламі 
  69. Річний оборот оптимізаторського ринку - 200 млн доларів 
  70. Якщо ви хочете, що б ваш клієнт вас почув, ви повинні чітко представляти, що він хоче чути (с) А. Шаповалова 
  71. Як ви ставитеся до анімації на сайті, чи не зависне чол? - В Амстердамі зависне) сатин 
  72. Ринок порожній для якісних проектів. Однак ринок малий, але обіцяє скоро зрости 
  73. "За межами Вконтакте є щось, але воно має скоро померти" думки топ-менеджерів за версією (с) Ашманов 
  74. "У мене багато знайомих, народилися після чорнобиля, стартапи роблять" 
  75. Наші соцмережі не відкриються повністю для індексації, тому що вони вважають, що вони і є інтернет (с) Ашманов 
  76. Це якийсь жирний чорнозем: що не втикни - все росте (с) Ашманов про Sillicon Valley 


0 коммент.:

Дописати коментар