Spiga

Сервіси вимірювання показників у Твіттері. Веб-аналітика

Сервісів для вимірювання показників у Твіттері є досить багато, як і методик оцінки ефективності. Розглянемо кілька сервісів, які дають можливість оцінювати українських користувачів у твіттері.

TweetStats – зручний сервіс для вимірювання базових показників будь-якого твітер-користувача. Сервісом такого типу можна визначити скільки часу Ви активно працюєте у Твіттері, активні години, дні тижня, місяці. Також ключових людей Вашого профіля (активістів) по к-сті реплаїв та ретвітів.

Вимірювання хештегів.

Для дослідження популярності хештегів та ключових слів можна використати TweetCloud,

HashTags та TwitterAnalyzer

ua.twitwi.net/toptags - глобальна статистика популярності українських хештегів

Популярність новин у Твіттері

Виміряти кількість кліків на допоможе сервіс TwitScoop

Міряємо силу мережі. Соціальний капітал

TwInfluence.com – сервіс, який дає оцінку Вашій соціальній мережі у Твіттері. Сервіс визначає динаміку приросту учасників, їх управляємість та впливовість на інших учасників. Швидкість залучення нових учасників в мережу першого та другого рівня. Рівень централізації - ступінь спілкування з послідовниками

Twitter-Friends – дає можливість оцінити та порівняти Ваш профіль з іншими з точки зору комунікаційного та інформаційного менеджменту.

Серед таких показників:

Фактор Конверсії (CQ) – як багато Ваших повідомлень отримують відгуки. Високий показник вказує на спілкування, низький – на інформування

Фактор Посилань (LQ) – вказує наскільки корисні Ваші посилання.

TwitterAnalyzer - сервіс, визначає значну кількість базових показників та візуально відображає прив’язку кожного повідомлення до показника. Також тут можна визначити Радіус дії, впливовість повідомлення на мережу.

Зовнішня статистика

Одне із завдань веб-аналітики у Твіттері – це дослідження трафіку та аналіз інформації відвідувачів інтернет-ресурсу на який переходять користувачі.

TweetMeme Analytics – сервіс, який дозволяє відслідковувати ефективність статті у Твіттері. К-сть твітів та ретвітів, географію, активних учасників обговорення.

Яндекс.Метрика та Google Analytics – сервіси, які досліджують ситуацію безпосередньо на сайті, дають можливість сегментувати трафік із твіттера та виділити коефіцієнт відмов та переглядів сторінок.

Інструменти для попередження та відстеження

Моніторинг у пошуку - Найпростіший метод відслідковування інформації Search.twitter.com/

Мова запитів у твіттері - http://search.twitter.com/operators

Попередження

TwettBeep.com - Отримуємо щоденні/щогодинні звіти про важливі ключові слова на емейл , аналог GoogleAlerts.com

Корисні інструменти для Твіттера

Джерела:

Показники твіттер-метрики:

0 коммент.:

Дописати коментар