Сервісів для вимірювання показників у Твіттері є досить багато, як і методик оцінки ефективності. Розглянемо кілька сервісів, які дають можливість оцінювати українських користувачів у твіттері.
TweetStats – зручний сервіс для вимірювання базових показників будь-якого твітер-користувача. Сервісом такого типу можна визначити скільки часу Ви активно працюєте у Твіттері, активні години, дні тижня, місяці. Також ключових людей Вашого профіля (активістів) по к-сті реплаїв та ретвітів.
Вимірювання хештегів.
Для дослідження популярності хештегів та ключових слів можна використати TweetCloud,
ua.twitwi.net/toptags - глобальна статистика популярності українських хештегів
Популярність новин у Твіттері
Виміряти кількість кліків на допоможе сервіс TwitScoop
Міряємо силу мережі. Соціальний капітал
TwInfluence.com – сервіс, який дає оцінку Вашій соціальній мережі у Твіттері. Сервіс визначає динаміку приросту учасників, їх управляємість та впливовість на інших учасників. Швидкість залучення нових учасників в мережу першого та другого рівня. Рівень централізації - ступінь спілкування з послідовниками
Twitter-Friends – дає можливість оцінити та порівняти Ваш профіль з іншими з точки зору комунікаційного та інформаційного менеджменту.
Серед таких показників:
Фактор Конверсії (CQ) – як багато Ваших повідомлень отримують відгуки. Високий показник вказує на спілкування, низький – на інформування
Фактор Посилань (LQ) – вказує наскільки корисні Ваші посилання.
TwitterAnalyzer - сервіс, визначає значну кількість базових показників та візуально відображає прив’язку кожного повідомлення до показника. Також тут можна визначити Радіус дії, впливовість повідомлення на мережу.
Зовнішня статистика
Одне із завдань веб-аналітики у Твіттері – це дослідження трафіку та аналіз інформації відвідувачів інтернет-ресурсу на який переходять користувачі.
TweetMeme Analytics – сервіс, який дозволяє відслідковувати ефективність статті у Твіттері. К-сть твітів та ретвітів, географію, активних учасників обговорення.
Яндекс.Метрика та Google Analytics – сервіси, які досліджують ситуацію безпосередньо на сайті, дають можливість сегментувати трафік із твіттера та виділити коефіцієнт відмов та переглядів сторінок.
Інструменти для попередження та відстеження
Моніторинг у пошуку - Найпростіший метод відслідковування інформації Search.twitter.com/
Мова запитів у твіттері - http://search.twitter.com/operators
Попередження
TwettBeep.com - Отримуємо щоденні/щогодинні звіти про важливі ключові слова на емейл , аналог GoogleAlerts.com
Корисні інструменти для Твіттера
- http://tweetcloud.com/ - хмара тегів
- http://www.trendrr.com/ - дослідження трендів
- http://tweetbeep.com – сервіс попередження
- http://twinfluence.com/ - аналіз впливу
- http://tweetstats.com/ - статистика профіля
- http://twitteranalyzer.com/ - сервіс веб-аналізу
- http://twitter-friends.com/ - сервіс веб-аналізу
- http://tweetmeme.com/ - веб-аналіз
- http://klout.com/ - веб-аналіз
- http://thetwitcleaner.com/ - виявлення неактивних
- http://untweeps.com/ - виявлення неактивних
- І ще багато інших…
Джерела:
Показники твіттер-метрики:
0 коммент.:
Дописати коментар