Чи замислювалися ви які відео відображається у веб-пошукових результатах? Як зробити так щоб відео отримали сотні тисяч до мільйонів переглядів на YouTube? Хто дивиться мої відео? Для оптимізації відео контенту є корисний інструмент, який називають YouTube Insight, яким ви можете оптимізувати відео для реальних результатів у бізнесі.
YouTube Insight є зручним інструментом веб-аналітики, який відображає статистику YouTube Videos. За допомогою Insight ви відкриєте для себе такі статистичні дані:
- скільки переглядів відео має у конкретні періоди часу,
- демографічні і географічні дані
- як люди знаходять відео (веб-пошук, пошук YouTube і т.д. ...)
Хоча дані's Insight не завжди є 100% точним (YouTube заявляє про це, коли ви працюєте з ним) - набір функцій і можливостей аналітики буде зростати
Цей інструмент разом з парою порад з оптимізації вашого відео дійсно може просунути ваше відео YouTube.
Початок роботи з відео в оптимізації:
Завантаження та заохочення відео контенту може керувати нижній рядок результатів у бізнесі. Збільшення відвідуваності сайту та популярності бренду можуть бути досягнуті з YouTube та інших веб-сайтів. Відео контент відображається в Google і інших пошукових системах все більше і більше по результатах пошуку на різні запити. Чим більше ви аналізуєте дані з YouTube Insight, тим кращі ключові маркетингові дослідження і дані зворотного зв'язку можуть бути отримані. Чим більше ви оптимізуєте ваше відео, тим кращі результати і якісніші дані ви побачите. То як же почати?
Відкриття і оптимізація вашого облікового запису і каналу YouTube
Почніть з створення облікового запису YouTube. Вам необхідно просто ввести ім'я, адресу, пароль, поштовий індекс / місце розташування, дату народження і стать. Ці останні три параметри є важливим внеском у YouTube Insight. Майте ці прості поради на увазі:
Account Name: Зробіть ім'я вашої компанії або логін якомога ближче до вашого доменного імені. Наприклад, якщо назва вашої компанії Network Systems International, Inc, заведіть ім'я рахунку щось на зразок NetworkSystems і ви опинитеся в топі, як URL YouTube www.youtube.com / користувач / networksystems.
Profile Information: Заповніть стільки в своєму профілі інформації, скільки це можливо. Ви навіть можете отримати певне задоволення від цього. Ви можете включити в профіль інформацію (хобі та інтереси) деякі ключові слова, опис місії та напрямків вашої компанії. Найголовніше, включити посилання на ваш сайт в поле веб-сайту. Глядачам, яких зацікавило вивчати ваші відео далі, перейдуть на ваш сайт, щоб подивитися, що у вас там. Раптом ви вносите новий контент на ваш сайт!
Upload video content: профіль YouTube і рекламна кампанія буде настільки успішною, на вхід відео контенту, наскільки добре оптимізований зміст. Якщо ваше відео неякісне і ви не витрачаєте час на його просування, швидше за все вони не будуть популярні, так що, ви не отримаєте безліч коментарів, які, у свою чергу направлять ваше розуміння у вибірці даних і не підкинуть нові маркетингові ідеї. Щоб збільшити кількість переглядів ваших відео, почніть з гарного змісту, та оптимізуйте профіль і відео.
Кілька порад щодо оптимізації відео:
Оптимізація ім'я відео файлу.
Наприклад, якщо відео, збережені на жорсткому диску в VideoXYZ123, перейменувати своє відео на щось описове багате ключовими словами. Так, наприклад якщо назвати відео yak_optymizuvaty_video_Youtube і відповідно переглянути статистику wordstat.yandex.ua. Це дозволить домогтися максимальної динаміки. Відео буде підхоплене павуками пошукових машин. Все більше і більше, Google та інші пошукові системи будуть містити в собі ім'я файлу в алгоритмах ранжирування. Так, що ваші відео проти інших відео, можуть працювати краще і краще у пошуковому трафіку.
Оптимізація назви вашого відео - Кожне відео буде мати назву на YouTube, так що використовуйте ключові слова, які ви хочете, щоб це відео можна було б знайти в пошуку.
Оптимізація тегів. Під час оформлення завантаженого відео обов'язково заповнити теги у відповідності з описовими ключовими словами вашого відео контенту. Подумайте, так як думає ваша цільова аудиторія, щоб захопити більше пошуків, окремі ключові слова і ключові фрази - використовуйте різні комбінації і спробуйте різні написання. Теги мають важливе значення, оскільки це допоможе вашому відео, яке буде відображатися частіше поряд з іншими відео з подібним змістом і збільшить кількість коментарів на YouTube.
Співставте ваші відео з вашим брендом. Важливо ідентифікувати ваш відео контент з вашим брендом за допомогою логотипу або графіки ви можете накласти назву компанії або доменне ім’я у вашому відео. У деяких випадках це може бути зроблено огидними способами, тому не допускайте "ушкодженню" повідомлення або корисності відео. Ви також можете надати певний обсяг відео-контенту, який не містить торгових марок, хай він живе і дихає в сирому вигляді.
Мережа ваших профілів та відео.
Ключове слово для пошуку схожих за змістом на YouTube і взаємодія з тими, хто завантажив його і прокоментував. Як ви взаємодієте?
- Відповідаєте на коментарі Ваших відео-матеріалів. Максимізація трафіку за допомогою коментарів. Замість того, коментуючи в тексті весь час POST A VIDEO RESPONSE. Відповідь на відео і дозволяє публікувати ваше відео в розділі коментарів іншими користувачами відео в розділі коментарів. Для цього використовуйте відео, яке переглядають разом із Вашим, схоже змістом. Спробуйте відправити свою відео-відповідь на найпопулярніші відео (з 10к або навіть сотні тисяч переглядів) на YouTube в вашому секторі контенту; ймовірність того, що ви отримаєте більше трафіку з цих популярних розділів та коментарі.
- Прокоментувати інші подібні відео, а потім запросити / додати Людину, яка завантажуваля це відео, щоб була вашим другом. Також, якщо є інші глядачі, які прокоментували відео, йти на їх сторінки, щоб дізнатися, якщо вони мають аналогічний зміст вашої предметної області.
Якщо це так, можливо, вони теж були б зацікавлені в контенті, ви можете додати їх як.
Якщо хто-небудь із коментаторів на відео, дав йому великий палець вгору - запросити їх теж.
Якщо вони погодяться, не забудьте повернути комплімент, якщо ви бачите профіль, який становить інтерес у вашій предметної області.
Відео статистика та дані маркетингової інформації, дослідження.
Як тільки ви ознайомились із розміщенням та оптимізацією відео ви можете починати аналіз в Insight. Подумайте про YouTube Insight як Google Analytics для відео.
Ви можете отримати доступ до YouTube Insight на сторінці профілю під > Performance Data & Сервіс> YouTube Insight. Також на цій сторінці ви побачите основні показники.
- Views: кілкість переглядів вашого відео:
- Popularity: міра вашого відео-рейтингу в порівнянні з іншими відео в аналогічній категорії.
- Discovery: Як глядачі знайшли ваше відео.
- Related: Інші відео в YouTube. Після того як програло відео, YouTube показує ваші як пов'язані між собою.
- YouTube Search: Пошук за ключовими словами на YouTube.
- Embedded Player: кідбкість вставок ваших відео на веб-сайтах (крім YouTube).
- Google Search: Пошук за ключовими словами на веб-пошуку Google. Для цього відео, наприклад, YouTube Insight представлено більше 25 комбінацій ключових слів, для яких моє відео було знайдено в пошуку Google. Це дуже цікаві і корисні дані для дослідження ключових слів і реоптимізації тегів на цей та інший відео контент.
YouTube Insight зазначає, що одне відео з цього профілю показано на 6 позиції на 1 сторінці в веб-пошуку Google по ключовим словом " BMW S50 Motor ". Це продуктивна оптимізація ключових слів і проникнення результат пошуку:
Географічні показники: крім США, неабияку кількість переглядів прийшли із Сполученого Королівства, Франції та Польщі. Дійсно маркетинг вашого вмісту в цих країнах може бути корисним для вас у майбутньому. По спаданню, ви можете переглянути окремі регіони і держави всередині країни.
Демографічні показники: Для даного відео, 40% переглядів у віці від 35-45. 88% переглядів чоловіків. Для ранньої стадії бізнесу це може допомогти визначити, хто є ключовим ринком:
Вкрай важливо, щоб підприємства брали участь у відео-оптимізації для досягнення, результатів пошуку і брендингу. Відео не збирається йти і є одним з найпотужніших серед зв'язку в сьогоднішній день, і вік. За допомогою відео ви можете досягти збільшення вашого бренду за допомогою пошуку за ключовими словами і соціальних мереж.
Для інтернет-маркетолога - вимірювання результатів відео YouTube Insight є гідним інструментом, щоб додати в комплект Analytics. І хоча вона має потребу деяких доопрацювань, це, безумовно, може пролити світло на ефективність відео і навіть розширити можливості користувачів новими ключовими словами, демографічну та географічну інформацію для ваших продуктів і послуг.
Джерело: Video Optimization and Analytics: A closer look at YouTube Insight Jake Matthews
0 коммент.:
Дописати коментар