Інструменти веб-аналітики типу Google Analitics дають можливість створення близько 100 різних звітів по показниках діяльності інтернет-проекту. І в цих показниках можна досить легко заблудитись, не кажучи вже про те, щоб приймати якесь рішення.
Ми маємо щоденні поступлення даних і на основі цих даних визначаємо наші подальші кроки.
Для того щоб відсіяти сигнал до дії від інформаційного шуму застосовують показник статистична значимість.
Ось для прикладу:
Ми провели рекламну кампанію по електронній пошті. В ході кампанії ми розіслали два варіанти рекламних оголошень чи дві пропозиції. Провели аналіз і отримали:
Відповіді на пропозицію А - 5300
Замовлень - 46
Показник переходів – 0,87%
Відповіді на пропозицію Б - 5200
Замовлень - 55
Показник переходів – 1,06%
Яка з цих кампанії краща А чи Б? Відмінність всього – 0,19%
Чи можна судити, яке з двох пропозицій краще, коли кількість замовлень менше – 60.
Калькулятор статистичної значимості
Статистична значимість - в статистиці результат вважається значимим, якщо його випадковість малоймовірна. Статистично суттєва відмінність означає, що існує статистичний доказ наявності відмінностей.
Визначення статистичної значимості між двома наборами результатів діяльності дозволяє переконатись в присутності реального результату, а також у тому, що ця відмінність взагалі існує (чи навпаки немає ніякого значення).
Скачуємо калькулятор statcalc.xls
Заносимо свої дані і виявляємо показник статистичної значимості. Він повинен бути вищим 85%
Увага! Чітким можна вважати сигнал – 95%
Тобто якщо у варіанті Б було б 5000 і 60 замовлень, можна впевнено сказати, що пропозиція Б ефективніша від А.
Дана методика застосовується у всіх сферах інтернет-маркетингу:
- Маркетингові кампанії в пошукових системах
- PPC-кампанії
- Директ-маркетинг
- Всі види процентних показників (відсоток трафіку, який досягнув цілі з точки входу 1 чи з точки входу 2, ефективність рекламних (цільових) сторінок)
- Різниця між результатами перевірок А/Б
Переваги показника статистичної значимості в порівнянні із простими показниками переходів.
- Перехід від власної думки до більш інтелектуального статистичного підходу
- Зосередження на якості сигналу, а не на кількості показників та звітів
- Виключаються запитання і роздуми, дискусії. Якщо статистично питання суттєве – приймаємо міри, якщо ні розробляємо щось нове. Ніяких звітів тільки суттєве розуміння.
Системи стають все складніші, конкуренція все суворіша і все більше створюється інформаційного шуму навколо. Тому статистика стає все актуальніша в прийняті рішень веб-аналітиків та інтернет-маркетологів.
0 коммент.:
Дописати коментар