Spiga

Як зробити зрозумілий звіт по веб-аналітиці. Лояльність сайта

Будь-який звіт, а я їх робив у свій час немало під час роботи в аудиті, потребує певної доступності в розумінні. У свій час шаблони звітів нам присилали «зверху» і наша робота полягала у наповненні полів цифрами, затвердженні, перезатвердженні і відправці нагору. Там їх завертали, знову пояснювали значення полів і ми знову їх доводили до районів, перезаповняли і знову нагору.

Це був справжній ідіотизм, або діловою мовою бюрократизм, номенклатурна вертикаль. Тому після 3-х років заповнення таких звітів в мене склалося своє відношення до аналітики і веб-аналітика не виключення.

Вивчаючи базові показники KPI, інколи відчуваю, що знову повертаюся в той період заповнення безглуздих звітів. Все рухається по спіралі, і тепер це маса графіків, модних американо-програмерних термінів змішаних із ультра новим молодіжним жаргоном. Але суть не змінюється – більшість даних просто інформаційний шум.

Є 3 базових правила при складанні звітів:


1. Не варто застосовувати абсолютні значення

2. Вказуємо тенденції та % співвідношення

3. Сегментація – розшифровка даних по складових


Веб-аналітика лояльність сайта

Ці дані можна вибрати в сервісі Яндекс.Метрика (Трафик/Вовлечение) чи Google Analitics (Visitor Loyalty/Depth of Visit). Дані різних інструментів мають певні відмінності і це нормально, але тенденція залишається і це є основою. Для строки «Зроблено замовлень» дані беремо із розділу Цілі, які варто виставити заздалегідь, вказавши адресу успішно заповненої заявки.

Веб-аналітик багато чого може сказати по цій таблиці і зразу продумати план дій. Але власник бізнесу, інвестор чи простий користувач витратить певний час, щоб уникнути в суть першого стовпчика.

Тому давайте зробимо звіт більш комунікативним «на хлопський розум»

Веб-аналітика лояльність сайта2

Тепер картинка стає зрозуміла не тільки інтернет-маркетологу, але й непосвяченій у нюанси людині. Адже ми подали інформацію на зрозумілій мові. Причому ми сегментуємо вже не сторінки, а людей. Такий звіт мотивує до певних дій і відповіді на певні питання.


  • Хто такі замовники? Чому їх так мало?
  • Як перетворити Фільтрувальників у Глядачів?
  • Як змотивувати Глядачів зробити покупку?
  • Як зацікавити Замовників зробити повторні покупки?

Цей приклад наглядно показує, як один звіт може радикально змінити концепцію цілого бізнесу. Перехід від чисто технічного моніторингу до розуміння поведінки людей.

0 коммент.:

Дописати коментар