Spiga

Web-аналітика - наступний етап E-commerce. Інтернет-маркетинг

Web-аналітика

Web-аналітика - наука про облік та аналіз відвідувачів сайту та їх дій. В більшості випадків весь контроль відвідувача сайту зводиться до фіксації самого факту його наявності.

Розкрутка сайту в загальному розумінні це збільшення кількості відвідувачів. Яка ціль? Чим більше, тим краще.

Загальноприйнята проблема - відсутність відвідувачів, або навпаки їх велика кількість.

А навіщо вони? Наступний етап це монетизація сайту. Тобто отримання прибутку. Для цього виставляється Контекстна реклама AdSense, Бегун, Яндекс.Директ, баннерна реклама.

Проте середній дохід від таких дій сягає 10-30 у.о. на місяць. Інколи 3000-5000 постійних відвідувачів в день(!) форуму, блогу чи соціальній мережі не приносять ні копійки. По тій простій причині, що вони постійні і на рекламу не реагують взагалі.

Люди шукають вихід, тому що терабайти трафіку, а це постійні витрати на обладнання, оплату спеціалістів і т.д. ніяк не компенсовуються.

Ринок українського інтернету інтенсивно насичується все новими проектами, інвестуються шалені кошти в стартапи. Проте коли виникає питання окупності проекту, шлях виявляється тільки один - прокачати і продати.

Web-аналітик - спеціаліст, який стає необхідним практично на кожній фірмі, що займається інтернет-бізнесом. Він відслідковує корисність кожного користувача, його дії на сайті та поза сайтом.

Інструменти Web-аналітика.



Як рекомендують фахівці 90% коштів необхідно інвестувати в самого аналітика, 10% в програмне забезпечення. Проте частіше відбувається навпаки.

Google Analytics - може вже через 1-2 дні після встановлення сформувати до 80 звітів про відвідування сайту.

А які з них потрібні?
Ну то й що, що нас відвідує 1000 чол. на добу.
То й що, що вони приходять по високочастотних ключових словах типу "бізнес", "нокіа" і т.д.
Яка різниця скільки часу вони проводять на сайті. Якщо дохід не зростає.

Веб-аналітик може адекватно оцінити ситуацію на сайті.
Це спеціаліст, який повинен давати відповіді на питання:

  • Чому люди не купують?
  • Чому люди приходять, чому вони йдуть?
  • Що дійсно є поганим для бізнесу, а на що не варто реагувати.


Web-аналітика. Корисні програми:
WebTrends
Omniture

Web-аналітика. Корисні джерела:

Кто такой Веб-аналитик

KPI's.ru - Аналитика на практике

Программа курса веб-аналитики (Web-Analytics course)

Occam в Razor по Авинаш Каушик

Web Analytics India Blog

0 коммент.:

Дописати коментар