Для того, щоб зацікавити відвідувача своїм продуктом слід враховувати різні психотипи людей.
- Візуали - сприймають інформацію за допомогою зору (текст, зображення, відео) - 80% всіх людей
- Аудіали - сприймають інформацію на слух (звук, відео)
- Кінестетики - сприймають інформацію на дотик, таких небагато.
Відповідно слід враховувати різні форми подачі інформації, для ближчого контакту з кожним відвідувачем сайту.
- Вербально-коммунікативні методи - в інтернет це ICQ, Skype, On-line - консультації
- Графічно - зображення, відео, презентації
- Аналітично - ментальні карти, схеми, графіки, таблиці
- Звукові - аудіо-подкасти
До речі, поставив на сайт по продажу франшиз сторінку "Питання і відповіді" і час перебування відвідувачів зріс у середньому до 2-3 хвилин. А прямі заходи на сайт взагалі продовжились до 10 хвилин.
Тобто, будь-яке відкрите спілкування на сайті значно переважає над сухою подачею інформації.
Джерела:
Визуалы, аудиалы, кинестетики.
Важен или нет онлайн-консультант для интернет-магазина?
0 коммент.:
Дописати коментар