Сьогодні міф запропонований компанією споживачу миттєво починає обговорюватись та дискутуватись. І компанія повинна миттєво приймати рішення тому, що якщо міф починає подобатись – його треба підтримувати. І відповідно повинна бути глибина підтримки. Тобто недостатньо зробити один рекламний ролик і чекати на продажі. Повинна бути певна стратегія.
Маркетолог та креативщик придумує міф, а кінцівку придумає клієнт.
Як цим управляти?
Коли клієнт замість того, щоб іти в магазин і купувати товар – починає публічно жваво обговорювати в соціальних сервісах абсолютно все, починаючи від якості ролика і закінчуючи сервісом компанії на всіх можливих ресурсах.
Кожен банер, біг-борд чи слоган може потрапити в стрічку новин і прокоментовано…
Приходить нова пора в маркетингу. Пора постійного моніторингу та комунікації з аудиторією.
0 коммент.:
Дописати коментар