Для тих хто хоче отримати загальну картину Українського
форуму інтернет діячів 1 квітня 2010 у м. Київ, зібрав найбільш суттєві вислови
доповідачів та учасників, опублікованих у Твіттері. Підписувати кожен твіт було
досить важко через численні ретвіти і великої к-сті емоцій протягом семінару.
Інформація частково однобока та, як коментували не всі доповіді:
Ітак почнемо:
- Україна і Китай більше за інші країни ходять в інтернет з мобільного в робочий час
- Українці проглядають в місяць за допомогою мобільного 700 сторінок (США - 250, Росія - 400)
- Куди ходять користувачі моб. інтернету: 58%-соцмережі, 13%-пошукачі, 6%-сайти знайомств
- Медіареклама за 2009 рік - 85 млн. грн! 56% користувачів УАнету - чоловіки
- Очікується швидкий приріс аудиторії в не великих містах
- 2 екзобайта інформації - те що згенерувало людство (до 1999 року), зараз виробляємо кожен рік таку ж кількість
- Наші діти не відрізняють віртуальну реальність від справжньої реальності. На цьому побудований бізнес соціальних ігор. (С) А. Костарев
- 1,7 млрд у світі з доступом в інтернет, 3,5 млрд пошукових запитів, 400 млн користувача в facebook
- Як відбувається революція, яка йде зараз? Етапи: з'являється технологія - з'являється контент - користувачі - реклама
- Наступна революція - мобільні сервіси, 23% що продаються в Європі телефонів - смартфони
- Соціальна гра - це сервіс! По регулярному відбору грошей у клієнтів
- Ебізнес - це не тільки інтернет магазини і SEO! Є ще ігри та інші розваги. Там є реальні гроші!
- Сторінки сайту відповідають на питання: Де я? Що тут можна робити? Навіщо мені це робити?
- Бутстреппінг - мистецтво розвитку своїх проектів на мінімальний бюджет без залучення інвесторів
- Щоб боротися з крадіжками контенту - Видавці повинні об'єднатися, лобіювати прийняття відпов. законів через свої ЗМІ
- Ярослава Карібіна, Ліга: Боротися з крадіжками новин нереально, але можна боротися за власність на аналітіку
- Гугл - кофеїн, Бінго - пурген
- Процес вибору зсилок - основна майстерність оптимізатора
- Товар повинен вийти назустріч клієнтові (прямо на сайті)
- Підкреслювати всі посилання на новинному сайті - це звичайно перебір. Пробували - виходить кілька екранів "бруду"
- Сатин: як варіант - ставити підкреслення на hover і більше шрифт
- Сатин: інтерфейс сайту повинен залучати користувачів і давати їм зрозуміти - куди рухатися далі
- Проблеми: сайти аутичні, інтерфес не притягує, ми не хапаємо користувача за руку, потрібно бути активнішими
- Сатин: сайти у своїй масі страждають аутизмом
- Сатин: Lorem ipsum = молитва вебмайстра
- Сатин: контент повинен виходити на зустріч користувачеві - під кусором контент повинен змінюватися. Дайте юзеру помацати сайт.
- Так-так, ваш сайт "повинен пахнути";))) Головне - не смердіти. Інформаційний запах - цікаве формулювання
- Сатин: увагу і погляд на сайтах поки заохочувати не можна, айтрекінгове обладнання не використовується в побуті
- Мишкою чіпати посилання - як палицею, touchscreen зовсім інша справа
- Сатин: кожна дія на сайті має займати не більше 5-10 хвилин, інакше користувач "втратить енергетику працювати далі"
- Сатин: сила залучення величезна, де-не-де держава може втрутитися, щоб "вивести користувачів з гіпнозу"
- Сатин: генерація користувацького контенту за знижки / гроші не працює, UGC - це невмотивований грошима альтруїзм
- Збільшення ефективності сайту може привести до незадоволення сейлів - клієнти починають задавати питання! Сатин
- Із залу: після Вашого (Сатіна) доповіді дещо застосували й збільшили ефективність сайту на 35% за 2 місяці
- Сатин: жінки при покупці техніки думають про оточення, як вона впишеться в інтер'єр
- Сатин: Хваліть свого користувача, нехай він відчуває себе молодцем
- Твіттер - це телеграф 21-го століття - Сергій Митрофанов
- Юзабіліті річ потрібна, а інтерактивність - корисна, змушуйте користувача грати з сайтом, і заохочуйте не тільки кліки
- Частка IE6-7 в Україні - тільки 30%! А CSS3 підтримує 55% аудиторії
- iPhone - 40% мобільного трафіку в Україні
- Андрейчин: рішення про співпрацю з інвестором потрібно приймати без емоцій ...переспати гарненько з цією думкою і не раз
- Ігор Андрейчин: переговори з IDE Group щодо купівлі HomeMoney тяглися 6 місяців
- Пишемо все під iPhone - тим самим отримаємо найбільший трафік
- Мінімальний чек 80 тис за просування. середня 120. але є і мільйони на місяць. - Прайс Ашманова
- Вхідний веб 2.0 буде заважати, інтернет-рекламі яка йде
- Довгополий: з кожним приїздом до Америки оффлайн магазинів стає все менше і менше, а посилок від онлайн рітейлерів більше
- Пошуковики постійно апдейтяться, оптимізатори в шоці - поки дійдеш до клієнта сайт вже на другій сторінці
- Вартість розробки середнього айфон додатку - 5-7К
- Готовцев: загроза того, що інтернет стане меблями є. І багато в чому це залежить від того, що і як ми робимо
- Опенсорсний пошуковик занадто складно. Ашманов
- Ашманов: у спеціалізованих пошуковиків є майбутнє
- Майбутнє за інтеграцією CRM і контекстної реклами. Продають товар з ебей через гугл і вчасно прибирають оголошення
- Ашманов: сучасний Інтернет нагадує шоу-бізнес
- "Більше - не означає краще" - правило # Usability. Не ускладнюйте завдання користувача муками вибору - продумайте сценарій за нього! Сатин
- Біржі посилань продержуться ще 2-3 роки
- Ашманов: самонавчальні алгоритми, посилальне ранжування, персоналізація пошуку майбутнього не мають
- Посилальне ранжування буде втрачати вагу! Ашманов
- Пошук не розуміє хто ви такий, але пам'ятає історію запитів. ПС спілкуються з веб-майстрами. посилальне ранжування не головне
- У майбутньому з'являться питання-відповідь машини. Ашманов
- Ринок пошуку для стартапів мертвий. Все в соцмережах. Дрібні пошуковики вмирають. не потрібно придумувати новий пошуковик
- Ашманов: нові стартапи на пошуковому ринку не з'являються вже більше 3 років
- Ашманов: після зміни дизайну частка Рамблера впала ще більше - його видача стала схожою на xml файл
- Ашманов: технології - необхідна складова успіху, маркетинг - достатня
- По суті, змінюючи запити, користувач займаєтьcя програмуванням
- Нe бійтeсь коммeнтaрів до брeнду
- Пошукові системи все ще працюють, як текстові брокери і не знають ні тему запиту ні зміст. Ашманов
- Пошуковик - тупий текстовий брокер
- Ашманов: Рамблер програв ринок через економію на маркетингу і рекламі
- Річний оборот оптимізаторського ринку - 200 млн доларів
- Якщо ви хочете, що б ваш клієнт вас почув, ви повинні чітко представляти, що він хоче чути (с) А. Шаповалова
- Як ви ставитеся до анімації на сайті, чи не зависне чол? - В Амстердамі зависне) сатин
- Ринок порожній для якісних проектів. Однак ринок малий, але обіцяє скоро зрости
- "За межами Вконтакте є щось, але воно має скоро померти" думки топ-менеджерів за версією (с) Ашманов
- "У мене багато знайомих, народилися після чорнобиля, стартапи роблять"
- Наші соцмережі не відкриються повністю для індексації, тому що вони вважають, що вони і є інтернет (с) Ашманов
- Це якийсь жирний чорнозем: що не втикни - все росте (с) Ашманов про Sillicon Valley
0 коммент.:
Дописати коментар