Spiga

Контекстна реклама. Як підготувати успішну рекламну кампанію

Контекстна реклама може стати джерелом отримання клієнтів та доходів, а може стати джерелом неоправданих витрат, як це відбувається у більшості випадків. Весь секрет полягає у кількості потрачених зусиль і коштів, щоб правильно організувати рекламну кампанію.

У таких кампаній, як Бегун і Яндекс передбачені консультанти, які будуть обслуговувати Вашу рекламну кампанію. На початковому етапі варто звернутись до них за допомогою.

Які є сервіси контекстної реклами в Україні:

  • https://adwords.google.com.ua/
  • http://direct.yandex.ua/
  • http://begun.ua/
  • http://context.meta.ua/
  • http://context.bigmir.net/

Кожен сервіс по своєму складний і потребує певної підготовки та розуміння. Проте принципи роботи приблизно однакові.

Першим етапом є підбір ключових слів для реклами товару чи послуги:

Сервіси підбору ключових слів

  • Adwords.google.com/select/Tools
  • Wordstat.yandex.ua;
  • Adstat.rambler.ru;

Найкращий початковий метод підбору ключових слів є вивчення реклами конкурентів, особливо, якщо відомо що їх обслуговує якесь інтернет-агенство. Але слід враховувати величини рекламних бюджетів і географію.

Якщо статистика відкрита, можна проглянути:

  • http://top.bigmir.net/
  • http://catalog.i.ua/
  • lіveіnternet.ru;
  • top100.rambler.ru;
  • top.maіl.ru

Розрахунок оплати за клік відбувається за формулою:

Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток переходів = Max сума оплати за клік

Тобто, якщо 100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) = 1 $ (макс сума плати за клік)

Процент переходів прямо залежить від якості оголошення, тому знання слід застосовувати в комплексі.

Організація рекламної кампанії

Для розуміння процесу організації рекламної кампанії розглянемо схему.

shema_ppc

Отже будемо рухатись знизу догори.

Створюємо первинний список ключових слів. Записуємо слова та фрази, які приходять в голову:

  • Квіти
  • Рози
  • Букети
  • День Святого Валентина
  • Весільні букети
  • подарунки

Уточняємо список ключових слів

Уточнені слова знизять імовірність переходів нецільових відвідувачів:

  • [послати] квіти [Львів]
  • [послати] рози [Львів]
  • День Святого Валентина [подарунки Львів]
  • [Львів] Весільні букети
  • [послати] подарунки [Львів]

Статистика пошукових запитів

Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті. Тому варто вибирати не ключові слова, а ключові фрази, які конкретизують запит.

keyword_stat

Групування ключових слів

Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення окремих рекламних груп

ppc_ogolosh

Групуємо ключові фрази по частоті запитів

фінансові послуги > 1000

(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах більше 1000 разів у місяць)

  • фінансові послуги
  • ринок фінансових послуг

фінансові послуги < 1000

(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах менше 1000 разів у місяць)

  • види фінансових послуг
  • ринок фінансових послуг +в україні
  • структура ринку фінансових послуг
  • характеристика фінансових послуг

Види заголовків оголошень

Застосовуємо ключові фрази в заголовках:

  • Відкрий свій бізнес 6000$
  • Консалтинг по фінансовому плануванню
  • Надійна консультація по податках
  • Розрахунки по фінансовому плануванню

Застосовуємо питання та заклики:

  • Потрібні весільні букети?
  • Шукаєш ділового партнера?
  • Відкрий салон дизайну?

Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на Подолі”

Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”

Використовуємо Додаткові слова: Легкий, Корисний, Дешевий, Якісний, Чудовий, Швидкий

При складанні оголошень треба:

  • використати в заголовку точну відповідність пошуковому запиту;
  • заповнювати все доступне місце (якщо оголошення маленьке, то на нього клікають менше);
  • вказувати переваги, актуальні для користувача в момент пошуку;
  • вказувати переваги, найважливіші для клієнта, а не для вас.

Ефективні рекламні оголошення

effect_ppc_ads

Моніторинг рекламної кампанії

Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після чого виміряйте:

  • CTR оголошення і кодного ключового слова
  • Середню позицію оголошення і ключових слів
  • Вашу середню плату за клік CPC
  • К-сть показів по кожному ключовому слову

Вимірюємо прибутковість ROI

ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100

Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$

ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість

Визначення ROI рекламних кампаній

Ключове слово Кліки Витрати Продажі ROI

ворота 120 75$ 1200$ 1500%

ковані ворота 45 20$ 950$ 4650%

Корисні поради

  • Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10 подібних ключових слів) кожні 2 дні
  • Слідкуйте за рекламними групами і оптимізуйте щодня
  • Важливо не кількість трафіку а показник прибутковості ROI
  • Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете мінімального
  • Якщо не отримуєте результату – збільшуйте кількість ключових слів

0 коммент.:

Дописати коментар