Контекстна реклама може стати джерелом отримання клієнтів та доходів, а може стати джерелом неоправданих витрат, як це відбувається у більшості випадків. Весь секрет полягає у кількості потрачених зусиль і коштів, щоб правильно організувати рекламну кампанію.
У таких кампаній, як Бегун і Яндекс передбачені консультанти, які будуть обслуговувати Вашу рекламну кампанію. На початковому етапі варто звернутись до них за допомогою.
Які є сервіси контекстної реклами в Україні:
- https://adwords.google.com.ua/
- http://direct.yandex.ua/
- http://begun.ua/
- http://context.meta.ua/
- http://context.bigmir.net/
Кожен сервіс по своєму складний і потребує певної підготовки та розуміння. Проте принципи роботи приблизно однакові.
Першим етапом є підбір ключових слів для реклами товару чи послуги:
Сервіси підбору ключових слів
- Adwords.google.com/select/Tools
- Wordstat.yandex.ua;
- Adstat.rambler.ru;
Найкращий початковий метод підбору ключових слів є вивчення реклами конкурентів, особливо, якщо відомо що їх обслуговує якесь інтернет-агенство. Але слід враховувати величини рекламних бюджетів і географію.
Якщо статистика відкрита, можна проглянути:
- http://top.bigmir.net/
- http://catalog.i.ua/
- lіveіnternet.ru;
- top100.rambler.ru;
- top.maіl.ru
Розрахунок оплати за клік відбувається за формулою:
Кінцевий прибуток з однієї продажі * Відсоток переходів = Max сума оплати за клік
Тобто, якщо 100 $ (прибуток з продажу) * 0,01 (процент переходів) = 1 $ (макс сума плати за клік)
Процент переходів прямо залежить від якості оголошення, тому знання слід застосовувати в комплексі.
Організація рекламної кампанії
Для розуміння процесу організації рекламної кампанії розглянемо схему.
Отже будемо рухатись знизу догори.
Створюємо первинний список ключових слів. Записуємо слова та фрази, які приходять в голову:
- Квіти
- Рози
- Букети
- День Святого Валентина
- Весільні букети
- подарунки
Уточняємо список ключових слів
Уточнені слова знизять імовірність переходів нецільових відвідувачів:
- [послати] квіти [Львів]
- [послати] рози [Львів]
- День Святого Валентина [подарунки Львів]
- [Львів] Весільні букети
- [послати] подарунки [Львів]
Статистика пошукових запитів
Більшість користувачів застосовують 2-3 слова в пошуковому запиті. Тому варто вибирати не ключові слова, а ключові фрази, які конкретизують запит.
Групування ключових слів
Формуємо логічні групи ключових слів для подальшого створення окремих рекламних груп
Групуємо ключові фрази по частоті запитів
фінансові послуги > 1000
(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах більше 1000 разів у місяць)
- фінансові послуги
- ринок фінансових послуг
фінансові послуги < 1000
(ключові фрази пов’язані з букетами квітів, які зустрічаються в запитах менше 1000 разів у місяць)
- види фінансових послуг
- ринок фінансових послуг +в україні
- структура ринку фінансових послуг
- характеристика фінансових послуг
Види заголовків оголошень
Застосовуємо ключові фрази в заголовках:
- Відкрий свій бізнес 6000$
- Консалтинг по фінансовому плануванню
- Надійна консультація по податках
- Розрахунки по фінансовому плануванню
Застосовуємо питання та заклики:
- Потрібні весільні букети?
- Шукаєш ділового партнера?
- Відкрий салон дизайну?
Включаємо назву регіону “Ковка зі Львова”, “Аптека на Подолі”
Вказуємо ціну при необхідності “Котедж в Карпатах 80000$”
Використовуємо Додаткові слова: Легкий, Корисний, Дешевий, Якісний, Чудовий, Швидкий
При складанні оголошень треба:
- використати в заголовку точну відповідність пошуковому запиту;
- заповнювати все доступне місце (якщо оголошення маленьке, то на нього клікають менше);
- вказувати переваги, актуальні для користувача в момент пошуку;
- вказувати переваги, найважливіші для клієнта, а не для вас.
Ефективні рекламні оголошення
Моніторинг рекламної кампанії
Запустіть компанію та залиште на 2 дні. Після чого виміряйте:
- CTR оголошення і кодного ключового слова
- Середню позицію оголошення і ключових слів
- Вашу середню плату за клік CPC
- К-сть показів по кожному ключовому слову
Вимірюємо прибутковість ROI
ROI = ((продажі - витрати)/ витрати)*100
Наприклад сума продажу становить 1400$, при інвестиції – 500$
ROI = ((1400-500)/500*100 = 180% - хороша прибутковість
Визначення ROI рекламних кампаній
Ключове слово Кліки Витрати Продажі ROI
ворота 120 75$ 1200$ 1500%
ковані ворота 45 20$ 950$ 4650%
Корисні поради
- Додавайте хоча б одну рекламну групу (5-10 подібних ключових слів) кожні 2 дні
- Слідкуйте за рекламними групами і оптимізуйте щодня
- Важливо не кількість трафіку а показник прибутковості ROI
- Знижуйте вартість кліку, пока не досягнете мінімального
- Якщо не отримуєте результату – збільшуйте кількість ключових слів
0 коммент.:
Дописати коментар