Новий 2008 рік ознаменувався бурною пропозицією книг на тематику "Маркетинг в социальних мережах та блогосфері".
Блог - як інструмент піару, бренд-менеджменту, реклами, розкрутки та інших модних слів.
Корпоративний блог - як інструмент збільшення об'єму продаж. Розкрутки імені компанії в онлайні.
Рейтинги, накрутки і продажі, продажі, продажі...
Методика якості
Блог - як особистість. Віддзеркалення особистості в онлайні. Хто ти є?
Ти як спеціаліст, людина, лідер, сім'янин.
Для маркетингу це напевне неважливо, для корпоративного блогу також.
Кому цікаво цілісність особистості якогось бізнесмена, наприклад Білла Гейтса, чи директора компанії "Дарниця"
Але для лідера багаторівневого маркетингу... де ти завжди, як долоні.
Коли структура переходить поділку 1. Твої думки починають читати, довіряти, поважати, прислухатись.
Основні принципи:
1. Лояльність
2. Послідовність
3. Передбачуваність
4. Гарантувати захищеність своїх партнерів
Це складові відданості (приверженности) справі та людям.
Так будують вічні відносини, або мовою маркетингу - постійні клієнти.
Авторитет
Авторитет не так просто здобути, на це можуть піти місяці і навіть роки, а втратити...
Іноді швидкий кар'єрний ріст приводить до невідповідності особистості та статусу. Проходить немало часу коли приходить гармонія та відповідність.
ІМХО, до лідерства треба готуватись завжди.
Блог слід використовувати, як інструмент побудови власного авторитету, іміджу лідера, та знатока своєї справи. Тоді буде ріст у всіх питаннях.
Джерела:
Эфективное управление командой
0 коммент.:
Дописати коментар