Я запустив інтернет-бізнес, але Про нього ніхто не знає. Що робити?
Потрібно заявити про себе, через:
- Соціальні сервіси (закладки, мережі)
- Контекстна реклама - Google AdWords, Yandex.Direct, Begun, Мета.Контекст
- Оптимізація сайту SEO, SMO, usability
- Пресс-релізи
Типовий план просування сайту:
- Маркетинговий аналіз - вивчення цільової аудиторії, конкурентів та ринку збуту
- Складання семантичного ядра - (набір ключових слів та фраз, які наибільш точно відображають вид вашої діяльності чи товари і послуги, які пропонуються)
- Внутрішня оптимізація сайту (робота зі структурою, контентом та html-кодом сайту)
- Відслідковування результатів та внесення корректив
зовнішня оптимізація (реєстрація в каталогах, обмін зсилками)
Хороший сервіс швидкого прогону - Регистрация сайта в 350+ сервисах социальных закладок
Також рекомендую сервіс - 1PS.ru для швидкої та якісної реєстрації сайтів у пошукових системах та каталогах
Я відкрив інтернет-магазин, але в мене немає продаж. Що робити?
Потрібно розмістити сервіси по збору та аналізу статистики відвідування веб-сайту.
Їх є 3 основних:
Google Analytics - потрібен для відслідковування дій покупців під час проведення рекламної кампанії в Google AdWords
Метрика - аналогічно для Яндекс.Директ
OpenStat - синхронізує роботу зовнішніх лічильників Spylog, та внутрішніх Метрика.
Коли є контроль, можна робити аналіз.
- Де обривається цепочка - на якому єтапі (сторінці) втрачається клієнт.
- Звідки приходить відвідувач
- по яким ключовим словам,
- з яких ресурсів
Після аналізу статистичних данних, можна формувати прогнози грошових надходжень з електронної комерції.
Додатково:
Google Analytics - как средство убеждения заказчика потратиться на юзабилити Презентація
Метрика: технічні деталі
- Google Analytics. Часть 1: Откровение для SEO-специалиста
- Google Analytics. Часть 2: Откровение для владельца веб-сайта
- Google Analytics. Часть 3: Анализ поведения посетителей сайта
- Google Analytics. Часть 4: Обсуждение
- Google Analytics. Часть 5: Камо грядеши
- ClickDensity – новая буква в веб-аналитике
Выпуск 22. «Семантическое ядро» в три шага
0 коммент.:
Дописати коментар