Spiga

Контент-редактор, контент-менеджер, копірайтер.

Контент

Контент-редактор, контент-менеджер, копірайтер - це надзвичайно популярні професії в Інтернеті.

Хто такі контент-редактори сайтів?

Контент-редактори сайтів - це люди, які займаються написання статей, прес-релізів, новин, описом послуг, заголовків и всього тексту, який можна змінювати та обновляти на сайті. Система управління сайтом (або правильніше система управління контентом CMS в нашому випадку IntwayBuilder) допомагає їм власними руками вносити інформацію та змінювати в будь-який час.

Підручник контент-редактора: Текст для Web. Доступность и привлекательность Джонатан Прайс, Лиза Прайс

Основні навики, якими необхідно володіти контент-редактору:


  • грамотність та високий рівень мови;
  • креативним мисленням, творчим підходом до роботи
  • навиками писати статті, знаходити інформацію в інтернеті та правильно її подавати
  • розуміти правила пошукової оптимізації SEO, правильно підбирати ключові слова для контенту.


Які професії сприяють підготовці контент-редактора?

Вчитель мови та літератури, філолог, журналіст, (блогер - потенційний контент-редактор).

Як може заробити контент-редактор:

Система купівлі продажу контенту TextSale.ru - місце де можна заробити на своїх навиках написання контенту.

Бесплатний контент - можливість презентувати свої матеріали шляхом написання і публікації в Інтернеті. Прикладом можуть служити контент видавництва WebTexts,.

Копірайтер (англ. copywriter) — автор рекламних та презентаційних текстів, а також рекламних девізів (слоганів).

Основні завдання копірайтера:

  • написання текстів
  • оптимізація текстів


Контент-менеджер
Контент-менеджер - не тільки пише тексти для сайтів, але й управляє всім наповненням сайту, навіть графічним.

Він відповідає за:

  • Цілісність інтернет-проекту;
  • Цільову аудиторію;
  • регулярність новин;
  • читабельність інформації;
  • дизайн контенту;
  • оптимізацію тексту.

Взагалі контент-менеджер може управляти відділом веб-видавництва, чи керувати веб-проектом (внутрікорпоративним сайтом великої компанії).

Матеріали, лінки:
ЧТО ЗА ПРОФЕССИЯ - КОНТЕНТ-РЕДАКТОР САЙТА?
Контент-менеджер
Публикация статей как метод продвижения сайтов
КОПИРАЙТИНГ. НАПИСАНИЕ ТЕКСТОВ

0 коммент.:

Дописати коментар