Spiga

Про створення міфу для бренду. Вплив SMM, моніторинг та коммунікацію

Сьогодні міф запропонований компанією споживачу миттєво починає обговорюватись та дискутуватись. І компанія повинна миттєво приймати рішення тому, що якщо міф починає подобатись – його треба підтримувати. І відповідно повинна бути глибина підтримки. Тобто недостатньо зробити один рекламний ролик і чекати на продажі. Повинна бути певна стратегія.

Маркетолог та креативщик придумує міф, а кінцівку придумає клієнт.

Як цим управляти?

Коли клієнт замість того, щоб іти в магазин і купувати товар – починає публічно жваво обговорювати в соціальних сервісах абсолютно все, починаючи від якості ролика і закінчуючи сервісом компанії на всіх можливих ресурсах.

Кожен банер, біг-борд чи слоган може потрапити в стрічку новин і прокоментовано…

Приходить нова пора в маркетингу. Пора постійного моніторингу та комунікації з аудиторією.

Конкурс в соціальних мережах чи як привернути увагу

Невеликі компанії, особливо початківці, будь то: доставка суші, міні-готель або студія танців, прагнуть використовувати інтернет, щоб привернути до себе увагу.

Для цього їм на допомогу приходять сервіси колективних покупок. Але найчастіше цим сервісам не цікаво повторятися і постійно розміщувати одну і ту ж фірму, тим більше, що більшість послуг можуть для групонів виявитися зовсім не цікавими - не пройти модерацію. Важливою складовою для таких компаній є сайт, який повинен, на їхню думку, донести до користувачів всі їхні послуги. Але найчастіше графік відвідуваності таких сайтів нагадує рідкісні сплески цунамі: тут ми спам розсилку робили, тут у покупоні акція, тут в контекст зарядили грошей. Але в цілому відвідуваність сайту досить низька, так як постійного припливу немає, а оптимізацію робити довго, дорого і нікому.

сервіси колективних покупок

Альтернативний маркетинг

Іноді підприємці навіть дивуються, коли ми рекомендуємо їм замість класичного створення сайту - створення групи Вконтакті або Фейсбук. Хоча створення повноцінної групи обійдеться вам в 500-1600 грн., а сайт в 300-500 у.о. - економія іноді в 8 разів дешевше! Причому при правильному підході можна вже в перший день отримати відвідуваність цієї групи з мінімальними капіталовкладеннями, тоді як з сайтом цього домогтися можна тільки через кілька тижнів активного просування.

Оформлення групи - повноцінне її наповнення та створення всіх сторінок (повноцінне превью, міні-сайт) без переходу на основний інтернет-ресурс має важливе значення в її просуванні. Ще Якоб Нільсен писав, що дизайн і наглядність має вирішальне значення у прийнятті рішення користувача - брати участь чи не брати участь.

оформлення групи Вконтакте

оформлення групи Вконтакте

З чого починається конкурс

Звичайно ж з ідеї! Правильно вибрана концепція конкурсу - ключ до успіху. Тут є дві основних складових:

1. Інтереси учасників

2. Інтереси компанії

Як не дивно, але тут перше місце повинні займати саме інтереси учасників, інакше їх просто не буде. Для того, щоб розробити хорошу концепцію треба знати для кого конкурс - цільова аудиторія. Не секрет, що найбільш активними учасниками всіх подій в інтернеті є дівчата 20-25 років. Але конкурс має описати не стільки на активісток, скільки на споживачів послуг і продуктів компанії. Тому потрібно враховувати інтереси всіх сторін.

оформлення групи Вконтакте

Критерії і правила конкурсу в соціальних мережах:

  • Ідея конкурсу повинна бути зрозумілою відразу, без пояснень
  • Конкурс має бути простим у реалізації
  • Призи привабливими і затребуваними
  • Терміни стислими - від 14 днів до місяця
  • Правила чіткими і нескладними

оформлення групи Вконтакте

Обов'язково треба описати процедуру участі в конкурсі покроково, умови перемоги і процедуру отримання призів.

оформлення групи Вконтакте

голосування сердечками

Обслуговуючий персонал

Конкурс повинні обслуговувати кілька людей. Якщо конкурс створює агенція - тоді адміністратор групи наповнює її обговореннями та опитуваннями, модерує нових учасників, а менеджер компанії відповідає на питання і консультує з приводу супутніх замовлень.

Дуже важливо, щоб події конкурсу обговорювалися на зборах фірми тижні, а до кінця конкурсу щодня, щоб мати ясну картину того, що відбувається.

Як залучати учасників

Для залучення учасників до конкурсу використовують різні інструменти:

  • Друзів «за інтересами», залучення активних учасників соцмережі з схожими інтересами
  • Лідерів думок - часто це може бути кілька блогерів, які висвітлять конкурс у себе на блогах та у стрічках новин соцсервісов
  • Розміщення інформації про конкурс на форумах і тематичних ресурсах
  • Розміщення прес-релізів в агрегатор
  • Розсилка особистих повідомлень цільовим учасникам із запрошеннями
  • Розміщення запрошень на стінах інших груп

Учасники конкурсу Вконтакте

Ціна запрошення 1000 цільових учасників до конкурсу коливається в районі 25-30 у.о. і з бюджетом 500 у.о. можна досягти активності від 50 до 200 конкурсантів у залежності від привабливості конкурсу. Середньостатистична група при цьому досягає 500 чоловік за 5-7 днів.

Можна інвестувати ці кошти в лідерів думок, впливових зазивав, які приведуть своїх послідовників. Але в будь-якому випадку саме залучення та рекомендація дає життя конкурсу, особливо при обмеженому рекламному бюджеті.

З кількох десятків конкурсантів обов'язково виділиться кілька лідерів. Вони і стануть рушійною силою конкурсу. Звістка про вашому конкурсі вони рознесуть скрізь і будуть активно набирати голоси. Тут найважливішим моментом повинна стати саме конкуренція між такими лідерами.

Лояльність і підтримка

Постійний приріст учасників повинен підкріплюватися спілкуванням і підтримкою. Модерація теж повинна бути лояльною і своєчасною. Якщо людина виклав не те фото, йому потрібно порадити яке фото має бути і що потрібно виправити, побажати успіхів. І робиться це протягом години, двох. Так як Вконтакте, наприклад, учасники не інформуються про події по емейл і відстежують все в режимі онлайн.

Модерація фото вконтакте

Питання відповіді

Які показники треба відслідковувати

Звичайно ж основою будь-якого конкурсу є кількість учасників і конкурсантів. Але це далеко не всі, оскільки є ще і інтереси компанії.

  • Відвідуваність групи і активність у групі
  • Активність госованія щоденно
  • Активність спілкування на стіні, в обговореннях, опитуваннях
  • Питання щодо послуг і сервісів компанії, замовлення
  • Загальна згадка про компанію в мережі (YouScan, Google Alerts)
  • Активність переходів на сайт компанії (час, відмови, конверсія)
  • Активність дзвінків і характер питань, джерела

Низька активність аудиторії

Активна аудиторія

Зворотній звязок вконтакті

Життя після конкурсу

Після конкурсу група вже впізнавана і набрала певну вагу в ранжуванні і пошуку. При правильній оптимізації її видно по пошукових запитах і відповідно вже відвідуваність не залежно від реклами.

Але не варто забувати, що там є живі люди, які хочуть пообговорювати те, що відбувається, викласти свої фото та враження, задати питання, побажання.

Обов'язково треба порахувати і підсумувати вихлоп кампанії. У перебігу наступних 2-3-х місяців відстежити динаміку дзвінків і продажів. Подумати над наступним конкурсом. Іноді важливо його продумати і проаносніровать вже після першого конкурсу, таким чином тримаючи аудиторію в тонусі.

Цікаві прийоми

  • Конкурс можна робити в два етапи: відбірковий тур та фінальний. Це призведе до повторної активності учасників та увазі до цієї групи.
  • При голосуванні сердечками Вконтакте можна ввести обов'язковий параметр коментування (+1). Так можна відстежувати чи є голосуючий в групі і, якщо немає - голоси не зараховувати.
  • На практиці часто зустрічаються сайти, де навіть немає звичайного лічильника, щоб відслідковувати відвідуваність. А аналітика може дати інформацію про відвідувачів з груп і часто ці люди проводять на сайті достатньо багато часу.

171 цитата из iforum 2011


1. Рынок интернет рекламы -контекст - 400 млн грн, медиа - 250 млн грн.
2. Вконтакте более 90 млн. анкет, 25 млн. уников в день
3. Терминалы отгрызли 17% рынка пополнений электронных кошельков
4. Денежные потоки в инет растут быстрее количества пользователей.
5. За 2010 г. объемы пополнений электронных кошельков выросли почти в 2 раза
6. С точки зрения рекламы не пришли в себя после кризиса банки и страховые компании
7. Количество платежных терминалов в России - 400 тыс. штук. Прогноз оборота рынка е-денег - 140 млрд в 2011 году.
8. В секции бизнес наверное в 10 раз больше народа чем на технологиях. У нас как всегда 10 гетманов на одного козака
9. 55 % городского населения польз интернетом, 73% город населения люди до 40 лет
10. (ВКонтакте) - уникальных посетителей в день - 25 млн, из них с Украины - 5 млн
11. Соотношение интернет рынка и телевизионного в 10 раз по отношению денег
12. Электронные платежи легализовались окончательно. Но все ли так позитивно в этом?
13. Порталы лидируют среди предпочтений пользователей, за ними идут соц. Сети
14. Основные пользователи интернета — офисный планктон. Цель — развлечения
15. Все больше денег уходит из Украины, в том числе в сторону Дублина
16. Менеджер проектов - самая востребованная специальность в интернет-сфере на сегодняшний день
17. России нужны уже не столько стартаперы, сколько менеджеры проектов. Готовы импортировать из Украины даже за безумные деньги.
18. Украинский интернет самый быстрорастущий в Европе
19. На Украине - дефицит менеджеров проектов, таких как Денис Нетоля
20. Аудитория уанета 12.1 млн человек
21. Новина ДНЯ: Яндекс з Приватбанком придбали WebMoney
22. Средняя женщина в Интернете активней, чем средний мужчина
23. Vkontakte отказался продвигать (рекламировать) алкоголь и табак, групы обещали оставить
24. Аудитория уанета 18 млн, проникновение 43%. Темпы роста 30%, выше чем в России
25. Ruby - язык стартапов, весьма убедительно: просто, мало кода, быстро
26. Глава Вконтакте Павел Дуров считает, что e-mail скоро умрет
27. Женщин в уанете стало больше чем мужчин.
28. Самая высока доля женщин в Интернете - в Литве. Самая низкая – Турция
29. Женщины больше кликают чем мужчины
30. Мест не хватает, дышать нечем, и-нет еле-еле
31. Grails наименее пригоден для маленьких сайтов
32. Россия - единственная страна, в которой#Google теряет свою долю (по отношению к #Yandex)
33. Цифры рекламные расходы - на одного пользователя в чешской республике - 48 евро
34. Python это не только вэб, много фрэймворков больших и маленьких
35. В Эстонии самое большое пронкновение интернета
36. В инет-магазинах растет доля расчетов карточками. Основной драйвер - продажа билетов.
37. Игровые приложения в соцсетях уступят в будущем приложениям типа магазинов.
38. Свыше 9 млн украинцев польз интернетом ежедневно
39. Количество регулярных пользователей 33% в интернете в Украине
40. Человек который разрабатывал публичные странице вконтакте уволился (повесился) ;))
41. Чехия в 2009 году на 1 пользователя потратила на рекламу 48 евро, Украина в 2010 - 2,4 евро
42. Интернет это возраст 15-30
43. Без интернета вы не сможете ничего сделать в бизнесе в вашей стране
44. Интернет-рынок завязан на огромном количестве конфликтов (заказчик vs исполнитель)
45. Украина самая быстро растущая страна по использ Adwords в Европе
46. Google говорит что в Украине самый быстрорастущий рынок контекстной рекламы
47. 'Ну да,ми не такі круті,але входимо в 10ку.це теж непогана позиція'представник Одноклассники
48. Ядро не самая интересная аудитория для рекламщика.
49. Дмитрий Шоломко: обязательно исполь социальные сети, но только соц сетью польз нельзя
50. Можно построить И.-магазин полностью на баннерах, современные б. позволяют делать многое, втом числе и принимать заказы (с) Шоломко
51. Гугл-можно сделать интернет магазин на банерах! Reach media.
52. Процент скликивания объявлений Google AdWords меньше 0.1% (с) Шоломко
53. Стартаперы сидят и ждут пока им дадут,что им дадут денег. Хороший мальчик лет сорока
54. Со вчерашнего дня у #Google есть социальная кнопка))))
55. "Инвесторы это неудачники, которым удалось урвать кусок денег." Готовцев
56. Дмитрий Шоломко:если хотите бежать быстро делайте это сами, если хотите бежать далеко делайте это вместе с кем то
57. Rails позиционирует себя, как фреймворк, который может начать использовать даже неподготовленный разработчик
58. Дети встречаются с расхитителями, одни делают вид что и-предприним., другие, что и-инвесторы
59. У одноклассников есть соц.кнопки: "класс" и "поделиться".
60. Бизнес-ангелы зачастую инвестируют свои последние деньги, на которые уже обычный бизнес не построить. IT проекты - последний шанс
61. Никогда, я говорю никогда на первом этапе нельзя отдавать более 10%. Иначе вы просто не человек бизнеса. Вы не понимаете его.Маньяко
62. Новая профессия "хороший мальчик", которому нужно давать деньги.
63. Бегун стал перепродавать adwords
64. Сделайте маленький проект на коленке, пните его и посмотрите
65. Люди которые составляют бизнес планы на уровне бумажного проектирования, гарантированно врут друг другу
66. Готовцев: нужно делать ставку на капитализацию компании, а не на ее оборот. Отличный пример – Facebook
67. Google рассказал про свою кнопку +1. Теперь и они социальны ;)
68. Однокл.- 2,5 млн. Українців, 20% юзає укр. інтерфейс. Вік 25-34 роки
69. "Мало напечатать доллары, надо чтобы их у вас покупали"
70. "Если вы мне не доверяете - идите в ж...у" Готовцев относительно восприятия инвесторов.
71. Кирилл Готовцев: развивая бизнес в Интернет, сфокусируйтесь не на обороте, а на капитализации компании
72. Odnoklassniki.ru советует копировать западные идеи. В логике им не откажешь :)
73. В будущем в интернет будут заходить преимущественно из мобильных устройтв (с) Е. Рыжков, Бегун
74. Счастье происходит из незнания (С) Кир Готовцев
75. Готовцев: Любой школьник может писать в facebook и говорить, что он великий специалист в социальном маркетинге.
76. Сущность товара почти всегда больше чем объективные свойства товара. Готовцев
77. В ближайшие пару лет реклама изменится! Готовцев.
78. В Foursquare уже 8 млн. пользователей. Интересно, сколько из них наши?)
79. Таксисты смотрят погоду в Интернете (с) С. Петренко, Яндекс
80. «В Украине 29% населения одновременно зарегистрированы в 4 социальных сетях» Людмила Булавкина
81. Яндекс.Перлы: [зачем мне холодильник если я не курю]
82. «Русскоязычная версия Одноклассников популярней украинской. 80% из 2,5 миллионов пользователей – это пользователи русс.версии»
83. 29% всех запрсов пользователей Интернета так или иначе связаны с географией пользователя (с) С. Петренко, Яндекс
84. Суперкомпьютер НАСА при запуске на Луну был меньше по мощности, чем iPhone (с) С. Петренко, Яндекс
85. Сергей Петренко: 29% запросов пользователей, так или иначе релевантны его местоположению, они как правило коммерческие.
86. Смартфон всегда на связи, если это, конечно, не смартфон Nokia
87. В Foursquare 85% мужчин
88. Доля браузеров которые не поддерживают современные технологии уменьшается.
89. В России за Foursquare дает бенефиты МТС. У нас 3 неназванных кабака
90. "Проект монетизируется за счет государственного бюджета..." - это гениально!
91. Рост пользователей foursqare за последний год - 3400%. Всем бы так!
92. При обсуждении инвестиций - ни предприниматель, ни инвестор не знают реальной ценности продукта, она выяснится только в процессе.
93. Довгополый про дилемму стартапов: мы владеем чем-то, цену чего не знаем. И тем более ее не знает инвестор.
94. Яндекс.маркет сделал приложение для сканирования штрих-кодов в офлане и поиска дешевых товаров в онлайне
95. «Как таковой БУМ на СС уже прошёл» Юрий Гладкий
96. Классическая реклама - навязывает, интернет-реклама - слушает и понимает. Оксана Завойко
97. Приехал Сергей Тигипко, говорит , что правительство сейчас интересует эта тема
98. Можно сделать вывод, что без шары и подарков группу на фб не раскрутишь. Менталитет, ага
99. Умейте отказываться от неудачных идей и двигайтесь дальше
100. Правило 1-9-90: аудитория соц.сетей: 1% авторов, 9% комментаторов и 90% "слушателей"
101. Евгений Курт: Бизнес, созданный только под инвестиции - всего-лишь хороший вариант воровства.
102. Более 70% пользователей соц.сетей доверяют рекомендациям друзей
103. Про страховые компании никто никогда не говорит хорошо (с) Ашмановы
104. " В СС - 95% - шума и только 5% - сигнала"Игорь Ашманов
105. Для управления репутацией рекомендуют работать с лидерами мнений, ни в коем случае не отмалчиваться, не вступать в полемику
106. Управление репутацией: нельзя реагировать на оскорбление, кейс с Турчаком
107. "Хороших писем в почте - 5%, всё остальное - спам" - Игорь Ашманов
108. "Эффект СС - стадное поведение. Существует стадное поведение. Почему оно должно давать позитивные результаты?" – Ашманов
109. "К сожалению, в Сети разума нет, там только люди"
110. облачные технологии - перенос файлов юзеров, сервисов и ИТ-инфраструктуры в онлайн.
111. "Я не понимаю, почему СС должны стать нашим спасением" – Ашманов
112. "Интернет - хороший транспорт, но не источник. Хотите запустить хороший вирус - делайте его в оффлайне" Кирилл Готовцев
113. В наше время смотреть тв - это тоже самое что погрузится в литургический сон Р.Сидоренко
114. CTR медийной рекламы при таргетинге может увеличиться на 200-250% (с) М. Захарченко
115. "Бумага (печатная пресса) становится элитным потреблением"
116. «Читать аналитику в Интернет тоже самое, что забивать микроскопом гвозди» Ашманов
117. Облакам и прочим туманным технологиям активно предсказывают будущее.
118. Пользователи делятся на равнодушных и вовлеченных. Д.Олейников
119. Вовлеченный пользователь стремится к долгосрочным выгодам (пригл друзей, нарабатывает польз статус
120. Равнодушного пользователя легко переманить быстрой ценой
121. Денис Олейников: "равнодушный" польз - заинтересован в получении немедленной выгоды от веб-ресурса
122. «В Интернете можно читать только комментарии» Ашманов
123. "Мгновенный расчёт - это зло"
124. Денис Олейников: новые роли сообщества - сообщество промоутеров - постоянные продажи, рекомендации через инструментарий
125. Сейчас в Украине всего 23 пользователя украинских облачных технологий
126. Облачные дата-центры ms людей не пускают. Вообще!
127. Вовлеченные пользователи: профессионалы, энтузиасты, эксперты, коммуникаторы, искатели заработка, адекватные пионеры. Олейников
128. Мы живем в такой стране, в которой если вас хорошо обслужили - это удивительно (с)Олейников
129. Готовцев: "твиттер - семки блоггера"
130. Если возникла проблема, нельзя ее запилить пресс-релизом
131. Олейников: опасность вовлеченных пользователей в том, что от любьви к ненависти один шаг
132. В украине 90 тыс пользователей #android
133. Новые тренды рекламы: уязвимость, диалог с потребителем, изменяемость by Mas'
134. Ашманов - більшість "нових" стартапів - кальки з закордонних.
135. Ашманов: на развитие стартапа до успешного бизнеса нужно в среднем 4-6 лет
136. Ашманов: Каждую неделю к нам идет поток людей, с одними только идеями. Под такие проекты, мы денег не даем!
137. Коммуникацию с клиентом в соцсетях нужно налаживать только в режиме реального времени.
138. Ашманов: нормальный инвестор не берет более 26% в компании, чтобы не брать на себя ответственность за успех
139. Аудиторія мобільних #yandex карт 2 мільйони трубок в місяць
140. "Стартап - не баллистическая ракета, а управляемый полет" Ашманов
141. Ашманов: У Брина и Пейджа, только, около 20% акций Google.
142. Совет стартаперам от Ашманова: Если можете не брать деньги, лучше не брать
143. Люди, которые считают что это невозможно, не должны мешать тем, кто это уже делает.
144. Матрица Web: Поиск-интуитивность, популярность- персонализация. А.Мась
145. Осенью прошлого года Ашманов хоронил SEO, теперь разрушает мифы о стартапах
146. Мась: "Скоро программисты будут самой активной аудиторией человечества, потому что будут куда-то ходить и тусоваться
147. «Человек, когда ищет информацию в Интернете, никогда не думает, что он задаёт вопрос машине» Горенко
148. «Люди считают, что Интернет – тупой» Горенко
149. Сервисы уже не только подсказывают, с кем мне дружить, но и куда мне идти..
150. Социальные сети обвиняют в том, что они не рассказывают брендам о возможностях для продвижения.
151. Корпоративний блог компанії має вести людина з компанії в не піарщик з агенції
152. Вконтакте губят пионеры, а Facebook - агентства :)
153. У Facebook помимо случайного интерфейса есть случайная функциональность
154. Миф эл. коммерции: у меня есть знакомый оптимизатор, мой сайт будет через месяц в топе
155. Агентства, вы убиваете Фейсбук (с) аудитория во время панельной дискуссии на потоке Соц. Сети
156. Путь к покупке через демонстрацию запаха онлайн (!) тернист и не прост...
157. Оксана Завойко зізналась про смм-активності, що «мы как тинейджеры — говорим о сексе, но ним не занимаемся»
158. Пользователи хотят, чтоб им подсовывали информцию. Пришла эра интуитивности и случайности.
159. Головных: Баннер с вопросом работает в 6-7 раз эффективней, чем обычный
160. Не продавайте - решайте задачи !
161. Если ваш бизнес начинается хоть смаленького обмана, он вас настигнет (с) В. Вербовецкий
162. Рыжиков про SaaS: не надо придумывать что-то уникальное, сложно будет обучать пользователей
163. Сатин: скидки - не единственный двигатель торговли
164. Сайты стают безликим и напоминают страницы одного и того же сайта. Дизайнерам пора перестать черпать вдохновение в продукции Apple
165. Огорчает, когда никто не радуется, когда я прошел регистрацию на сайте (с) Д. Сатин
166. Щоб займатися крос-продажами на сайті, треба зробити бодай перший продаж. А захламлений сайт цьому заважає.
167. Сатин: дизайнеры сайтов черпают вдохновение из одного источника - это парализовавшие их умы #iphone и #ipad
168. Даже в скучных делах есть много фана (с) Сатин
169. Сайты не должны стесняться пользователя (с) Сатин
170. Сатин:в Америке большинство сайтов продают по предоплате и пестрят инфой о надежности и условиях. В России - наоборот, т.к. чер.нал
171. Сатин: в каждом человеке есть 2 мотивации - достижения и опасения неудачи

Слова і образи в Інтернеті

Як ми сприймаємо інформацію. Є кілька типів коммункацій: вербальна і невербальна.

Здавалось би, наскільки складна штука – слова. Щоб зрозуміти слова, ми повинні спочатку уявити образи, а потім наділити їх змістом. Звичайно ми робимо це несвідомо, а автоматично.

Коли ми говоримо з людиною на іноземній мові, яку знаємо не дуже добре, то часто ми перекладаємо в голові фрази на рідну мову і вже після цього їх розуміємо. Насправді така робота відбувається навіть тоді, коли ми читаємо текст на рідній мові.

Читання текстів - робота набагато складніша, ніж усне спілкування, голосом, у якого є тембр та інтонація, можна передати дуже багато інформації, що у поєднанні зі словами значно легше переводиться в образи. Сумніваєтесь? Пригадайте, як часто вам після півгодинного спілкування в меседжері по одному і тому ж питанні хотілось взяти трубку і зателефонувати, а не писати груду тексту, адже «це набагато швидше». Проте справа не тільки в цьому, а і в тому, що голосом – простіше і швидше передати зміст.

Як би ми не відповідали в Інтернеті, який би інструмент ми для цього не використовували, але всі (добре, майже всі) наші повідомлення – це шматочки тексту. Ми інколи посилаєм один одному зображення, малюнки, відео файли, та вони все одно – доповнення до тексту, тобто до написаних слів.

І на сайті, і в рекламних матеріалах основна складова – це слова, тексти. Взаємодіючи з потенційними споживачами в Інтернеті ми повинні зрозуміти, що заставляємо користувача працювати, щоб він зрозумів нашу рекламу. Це складніше, ніж здається на початку, тому що користувачі терпіти не можуть працювати. Багато з того, що може передати жива людина, передати через Інтернет неможливо.

Зустріч твіттерян у Львові 4

10 квітня 2010 у ресторані Cafe-Cafe м. Львів відбулася зустріч четверта зустріч твіттерян де зібралось більше 50 учасників з різних міст. Програма LvivTwEvwent #4 була дуже насиченою.
  • Екскурсія по історичному Львову
  • Квест з кам’яними птахами
  • 140 хвилин слави
  • Конкурс кращих малюнків
  • Конкурс Твіршів
Ми з дружиною прийняли участь в екскурсії так, як дружина була вперше у Львові, було надзвичайно пізнавально. Виявляється Львів ніколи не був українським містом, а скоріше багатонаціональним торговим центром, змішано величезна кількість релігійних гілок та конфесій на фоні безперервних балів, карнавалів та воєн.
Квест з кам’яними птахами зайняв 70% нашого відпочинку. Безперервний дощ, холод, поганий інтернет, та труднощі з отриманням нових завдань, словом ми зупинились на 7 завдання з 10. Проте наші старання були винагороджені різними подарунками. Кружка від folk.in.ua ручка від blox.ua різні знижки на хостинги та домени від nic.ua та маса інших знижок від львівських закладів та студій. Тільки не знаю куди то все дівати.
На обід ми зходили у «Гасову Лямпу» де я дізнався що по видобутку нафти на межі ХІХ-ХХ століття Україна займала 3 місце після Росії та Америки. Крім того відвідали кав’ярню «Прага» яка вразила нас не тільки кавою а й чудовим оформленням, прекрасні ковані предмети інтер’єру, зручні крісла, мяке освітлення, віденська кава. Все було дивовижно і так по-львівськи, як ми собі уявляли.
На 140 хвилин слави я презентував свій посібник «Як просувати товари та послуги в Інтернеті», три з яких організатори вручать трійці найактивніших учасників твітевенту. Серед інших виступів найбільше сподобався показ браузерів @blogoreader з @alnozima
Подяки
Велика подяка організаторам @Taras та @mr.petruccio @s_tamada за ту роботу, яку ви робите. Ви молодці!
Також команді Зеник (@Rostyslav, @kuzni_com_ua, @masterpie, @Ola_bilo, @by_tavoта іншим) за боротьбу з дощом та кам’яними птахами ))

Посібник «Як просувати товари та послуги в інтернеті»

Цей поетапний практичний посібник по інтернет-маркетингу створений по принципу «бери і роби». Суть такого принципу полягає в тому, що автор не розкриває теоретичних основ маркетингу та реклами в Інтернеті, а показує методи та техніку, застосовуючи яку можна швидко і ефективно досягти результату. Тут Ви не знайдете трактувань типу: «що таке пошукова оптимізація», «контекстна реклама» чи «соціальні медіа» Адже цієї інформації є вдосталь в інтернеті.
Посібник дасть відповіді на наступні питання:
  • Як правильно організувати сайт для просування та збуту
  • Які існують методи просування товарів та послуг в інтернеті
  • Комплексні підходи та стратегії розвитку
  • Які ставати цілі та відслідковувати ефективність інтернет-маркетингу
  • Як розраховувати прибутковість інтернет-кампаній
  • Практичні приклади просування корпоративних та персональних брендів
Посібник допоможе вам зрозуміти підходи, концепцію та логіку сучасного маркетингу та реклами. Дасть можливість, на прикладах інших, сформулювати власну стратегію виходу на інтернет-ринок, збільшити об’єми продаж та обійти конкурентів.

Замовити посібник

Вартість посібника коштує всього 25 грн. або 3,5 у.о.
Ви можете замовити його прямо зараз оплативши кошти на мій рахунок Webmoney у гривнях U099698956143 чи доларах Z210330053687.
У Примітці вкажіть електронну скриньку на яку вислати електронний варіант книги.

Благодійність

10% зібраних коштів від покупки методичного посібника «Як просувати товари та послуги в інтернеті», буде перераховано на рахунок Долинської гімназії-інтернат на допомогу дітям-сиротам

76 висловів твіттерян про iForum

Для тих хто хоче отримати загальну картину Українського форуму інтернет діячів 1 квітня 2010 у м. Київ, зібрав найбільш суттєві вислови доповідачів та учасників, опублікованих у Твіттері. Підписувати кожен твіт було досить важко через численні ретвіти і великої к-сті емоцій протягом семінару. Інформація частково однобока та, як коментували не всі доповіді:

Ітак почнемо:

  1. Україна і Китай більше за інші країни ходять в інтернет з мобільного в робочий час 
  2. Українці проглядають в місяць за допомогою мобільного 700 сторінок (США - 250, Росія - 400) 
  3. Куди ходять користувачі моб. інтернету: 58%-соцмережі, 13%-пошукачі, 6%-сайти знайомств 
  4. Медіареклама за 2009 рік - 85 млн. грн! 56% користувачів УАнету - чоловіки 
  5. Очікується швидкий приріс аудиторії в не великих містах 
  6. 2 екзобайта інформації - те що згенерувало людство (до 1999 року), зараз виробляємо кожен рік таку ж кількість 
  7. Наші діти не відрізняють віртуальну реальність від справжньої реальності. На цьому побудований бізнес соціальних ігор. (С) А. Костарев 
  8. 1,7 млрд у світі з доступом в інтернет, 3,5 млрд пошукових запитів, 400 млн користувача в facebook 
  9. Як відбувається революція, яка йде зараз? Етапи: з'являється технологія - з'являється контент - користувачі - реклама 
  10. Наступна революція - мобільні сервіси, 23% що продаються в Європі телефонів - смартфони 
  11. Соціальна гра - це сервіс! По регулярному відбору грошей у клієнтів 
  12. Ебізнес - це не тільки інтернет магазини і SEO! Є ще ігри та інші розваги. Там є реальні гроші! 
  13. Сторінки сайту відповідають на питання: Де я? Що тут можна робити? Навіщо мені це робити? 
  14. Бутстреппінг - мистецтво розвитку своїх проектів на мінімальний бюджет без залучення інвесторів 
  15. Щоб боротися з крадіжками контенту - Видавці повинні об'єднатися, лобіювати прийняття відпов. законів через свої ЗМІ 
  16. Ярослава Карібіна, Ліга: Боротися з крадіжками новин нереально, але можна боротися за власність на аналітіку 
  17. Гугл - кофеїн, Бінго - пурген 
  18. Процес вибору зсилок - основна майстерність оптимізатора 
  19. Товар повинен вийти назустріч клієнтові (прямо на сайті) 
  20. Підкреслювати всі посилання на новинному сайті - це звичайно перебір. Пробували - виходить кілька екранів "бруду" 
  21. Сатин: як варіант - ставити підкреслення на hover і більше шрифт 
  22. Сатин: інтерфейс сайту повинен залучати користувачів і давати їм зрозуміти - куди рухатися далі 
  23. Проблеми: сайти аутичні, інтерфес не притягує, ми не хапаємо користувача за руку, потрібно бути активнішими 
  24. Сатин: сайти у своїй масі страждають аутизмом 
  25. Сатин: Lorem ipsum = молитва вебмайстра 
  26. Сатин: контент повинен виходити на зустріч користувачеві - під кусором контент повинен змінюватися. Дайте юзеру помацати сайт. 
  27. Так-так, ваш сайт "повинен пахнути";))) Головне - не смердіти. Інформаційний запах - цікаве формулювання 
  28. Сатин: увагу і погляд на сайтах поки заохочувати не можна, айтрекінгове обладнання не використовується в побуті 
  29. Мишкою чіпати посилання - як палицею, touchscreen зовсім інша справа 
  30. Сатин: кожна дія на сайті має займати не більше 5-10 хвилин, інакше користувач "втратить енергетику працювати далі" 
  31. Сатин: сила залучення величезна, де-не-де держава може втрутитися, щоб "вивести користувачів з гіпнозу" 
  32. Сатин: генерація користувацького контенту за знижки / гроші не працює, UGC - це невмотивований грошима альтруїзм 
  33. Збільшення ефективності сайту може привести до незадоволення сейлів - клієнти починають задавати питання! Сатин 
  34. Із залу: після Вашого (Сатіна) доповіді дещо застосували й збільшили ефективність сайту на 35% за 2 місяці 
  35. Сатин: жінки при покупці техніки думають про оточення, як вона впишеться в інтер'єр 
  36. Сатин: Хваліть свого користувача, нехай він відчуває себе молодцем 
  37. Твіттер - це телеграф 21-го століття - Сергій Митрофанов 
  38. Юзабіліті річ потрібна, а інтерактивність - корисна, змушуйте користувача грати з сайтом, і заохочуйте не тільки кліки 
  39. Частка IE6-7 в Україні - тільки 30%! А CSS3 підтримує 55% аудиторії 
  40. iPhone - 40% мобільного трафіку в Україні 
  41. Андрейчин: рішення про співпрацю з інвестором потрібно приймати без емоцій ...переспати гарненько з цією думкою і не раз 
  42. Ігор Андрейчин: переговори з IDE Group щодо купівлі HomeMoney тяглися 6 місяців 
  43. Пишемо все під iPhone - тим самим отримаємо найбільший трафік 
  44. Мінімальний чек 80 тис за просування. середня 120. але є і мільйони на місяць. - Прайс Ашманова 
  45. Вхідний веб 2.0 буде заважати, інтернет-рекламі яка йде
  46. Довгополий: з кожним приїздом до Америки оффлайн магазинів стає все менше і менше, а посилок від онлайн рітейлерів більше 
  47. Пошуковики постійно апдейтяться, оптимізатори в шоці - поки дійдеш до клієнта сайт вже на другій сторінці 
  48. Вартість розробки середнього айфон додатку - 5-7К 
  49. Готовцев: загроза того, що інтернет стане меблями є. І багато в чому це залежить від того, що і як ми робимо 
  50. Опенсорсний пошуковик занадто складно. Ашманов 
  51. Ашманов: у спеціалізованих пошуковиків є майбутнє 
  52. Майбутнє за інтеграцією CRM і контекстної реклами. Продають товар з ебей через гугл і вчасно прибирають оголошення 
  53. Ашманов: сучасний Інтернет нагадує шоу-бізнес 
  54. "Більше - не означає краще" - правило # Usability. Не ускладнюйте завдання користувача муками вибору - продумайте сценарій за нього! Сатин 
  55. Біржі посилань продержуться ще 2-3 роки 
  56. Ашманов: самонавчальні алгоритми, посилальне ранжування, персоналізація пошуку майбутнього не мають 
  57. Посилальне ранжування буде втрачати вагу! Ашманов 
  58. Пошук не розуміє хто ви такий, але пам'ятає історію запитів. ПС спілкуються з веб-майстрами. посилальне ранжування не головне 
  59. У майбутньому з'являться питання-відповідь машини. Ашманов 
  60. Ринок пошуку для стартапів мертвий. Все в соцмережах. Дрібні пошуковики вмирають. не потрібно придумувати новий пошуковик 
  61. Ашманов: нові стартапи на пошуковому ринку не з'являються вже більше 3 років 
  62. Ашманов: після зміни дизайну частка Рамблера впала ще більше - його видача стала схожою на xml файл 
  63. Ашманов: технології - необхідна складова успіху, маркетинг - достатня 
  64. По суті, змінюючи запити, користувач займаєтьcя програмуванням 
  65. Нe бійтeсь коммeнтaрів до брeнду 
  66. Пошукові системи все ще працюють, як текстові брокери і не знають ні тему запиту ні зміст. Ашманов 
  67. Пошуковик - тупий текстовий брокер 
  68. Ашманов: Рамблер програв ринок через економію на маркетингу і рекламі 
  69. Річний оборот оптимізаторського ринку - 200 млн доларів 
  70. Якщо ви хочете, що б ваш клієнт вас почув, ви повинні чітко представляти, що він хоче чути (с) А. Шаповалова 
  71. Як ви ставитеся до анімації на сайті, чи не зависне чол? - В Амстердамі зависне) сатин 
  72. Ринок порожній для якісних проектів. Однак ринок малий, але обіцяє скоро зрости 
  73. "За межами Вконтакте є щось, але воно має скоро померти" думки топ-менеджерів за версією (с) Ашманов 
  74. "У мене багато знайомих, народилися після чорнобиля, стартапи роблять" 
  75. Наші соцмережі не відкриються повністю для індексації, тому що вони вважають, що вони і є інтернет (с) Ашманов 
  76. Це якийсь жирний чорнозем: що не втикни - все росте (с) Ашманов про Sillicon Valley