Spiga

Слова і образи в Інтернеті

Як ми сприймаємо інформацію. Є кілька типів коммункацій: вербальна і невербальна.

Здавалось би, наскільки складна штука – слова. Щоб зрозуміти слова, ми повинні спочатку уявити образи, а потім наділити їх змістом. Звичайно ми робимо це несвідомо, а автоматично.

Коли ми говоримо з людиною на іноземній мові, яку знаємо не дуже добре, то часто ми перекладаємо в голові фрази на рідну мову і вже після цього їх розуміємо. Насправді така робота відбувається навіть тоді, коли ми читаємо текст на рідній мові.

Читання текстів - робота набагато складніша, ніж усне спілкування, голосом, у якого є тембр та інтонація, можна передати дуже багато інформації, що у поєднанні зі словами значно легше переводиться в образи. Сумніваєтесь? Пригадайте, як часто вам після півгодинного спілкування в меседжері по одному і тому ж питанні хотілось взяти трубку і зателефонувати, а не писати груду тексту, адже «це набагато швидше». Проте справа не тільки в цьому, а і в тому, що голосом – простіше і швидше передати зміст.

Як би ми не відповідали в Інтернеті, який би інструмент ми для цього не використовували, але всі (добре, майже всі) наші повідомлення – це шматочки тексту. Ми інколи посилаєм один одному зображення, малюнки, відео файли, та вони все одно – доповнення до тексту, тобто до написаних слів.

І на сайті, і в рекламних матеріалах основна складова – це слова, тексти. Взаємодіючи з потенційними споживачами в Інтернеті ми повинні зрозуміти, що заставляємо користувача працювати, щоб він зрозумів нашу рекламу. Це складніше, ніж здається на початку, тому що користувачі терпіти не можуть працювати. Багато з того, що може передати жива людина, передати через Інтернет неможливо.

0 коммент.:

Дописати коментар