Spiga

Зустріч твіттерян у Львові 4

10 квітня 2010 у ресторані Cafe-Cafe м. Львів відбулася зустріч четверта зустріч твіттерян де зібралось більше 50 учасників з різних міст. Програма LvivTwEvwent #4 була дуже насиченою.
  • Екскурсія по історичному Львову
  • Квест з кам’яними птахами
  • 140 хвилин слави
  • Конкурс кращих малюнків
  • Конкурс Твіршів
Ми з дружиною прийняли участь в екскурсії так, як дружина була вперше у Львові, було надзвичайно пізнавально. Виявляється Львів ніколи не був українським містом, а скоріше багатонаціональним торговим центром, змішано величезна кількість релігійних гілок та конфесій на фоні безперервних балів, карнавалів та воєн.
Квест з кам’яними птахами зайняв 70% нашого відпочинку. Безперервний дощ, холод, поганий інтернет, та труднощі з отриманням нових завдань, словом ми зупинились на 7 завдання з 10. Проте наші старання були винагороджені різними подарунками. Кружка від folk.in.ua ручка від blox.ua різні знижки на хостинги та домени від nic.ua та маса інших знижок від львівських закладів та студій. Тільки не знаю куди то все дівати.
На обід ми зходили у «Гасову Лямпу» де я дізнався що по видобутку нафти на межі ХІХ-ХХ століття Україна займала 3 місце після Росії та Америки. Крім того відвідали кав’ярню «Прага» яка вразила нас не тільки кавою а й чудовим оформленням, прекрасні ковані предмети інтер’єру, зручні крісла, мяке освітлення, віденська кава. Все було дивовижно і так по-львівськи, як ми собі уявляли.
На 140 хвилин слави я презентував свій посібник «Як просувати товари та послуги в Інтернеті», три з яких організатори вручать трійці найактивніших учасників твітевенту. Серед інших виступів найбільше сподобався показ браузерів @blogoreader з @alnozima
Подяки
Велика подяка організаторам @Taras та @mr.petruccio @s_tamada за ту роботу, яку ви робите. Ви молодці!
Також команді Зеник (@Rostyslav, @kuzni_com_ua, @masterpie, @Ola_bilo, @by_tavoта іншим) за боротьбу з дощом та кам’яними птахами ))

Посібник «Як просувати товари та послуги в інтернеті»

Цей поетапний практичний посібник по інтернет-маркетингу створений по принципу «бери і роби». Суть такого принципу полягає в тому, що автор не розкриває теоретичних основ маркетингу та реклами в Інтернеті, а показує методи та техніку, застосовуючи яку можна швидко і ефективно досягти результату. Тут Ви не знайдете трактувань типу: «що таке пошукова оптимізація», «контекстна реклама» чи «соціальні медіа» Адже цієї інформації є вдосталь в інтернеті.
Посібник дасть відповіді на наступні питання:
  • Як правильно організувати сайт для просування та збуту
  • Які існують методи просування товарів та послуг в інтернеті
  • Комплексні підходи та стратегії розвитку
  • Які ставати цілі та відслідковувати ефективність інтернет-маркетингу
  • Як розраховувати прибутковість інтернет-кампаній
  • Практичні приклади просування корпоративних та персональних брендів
Посібник допоможе вам зрозуміти підходи, концепцію та логіку сучасного маркетингу та реклами. Дасть можливість, на прикладах інших, сформулювати власну стратегію виходу на інтернет-ринок, збільшити об’єми продаж та обійти конкурентів.

Замовити посібник

Вартість посібника коштує всього 25 грн. або 3,5 у.о.
Ви можете замовити його прямо зараз оплативши кошти на мій рахунок Webmoney у гривнях U099698956143 чи доларах Z210330053687.
У Примітці вкажіть електронну скриньку на яку вислати електронний варіант книги.

Благодійність

10% зібраних коштів від покупки методичного посібника «Як просувати товари та послуги в інтернеті», буде перераховано на рахунок Долинської гімназії-інтернат на допомогу дітям-сиротам

76 висловів твіттерян про iForum

Для тих хто хоче отримати загальну картину Українського форуму інтернет діячів 1 квітня 2010 у м. Київ, зібрав найбільш суттєві вислови доповідачів та учасників, опублікованих у Твіттері. Підписувати кожен твіт було досить важко через численні ретвіти і великої к-сті емоцій протягом семінару. Інформація частково однобока та, як коментували не всі доповіді:

Ітак почнемо:

  1. Україна і Китай більше за інші країни ходять в інтернет з мобільного в робочий час 
  2. Українці проглядають в місяць за допомогою мобільного 700 сторінок (США - 250, Росія - 400) 
  3. Куди ходять користувачі моб. інтернету: 58%-соцмережі, 13%-пошукачі, 6%-сайти знайомств 
  4. Медіареклама за 2009 рік - 85 млн. грн! 56% користувачів УАнету - чоловіки 
  5. Очікується швидкий приріс аудиторії в не великих містах 
  6. 2 екзобайта інформації - те що згенерувало людство (до 1999 року), зараз виробляємо кожен рік таку ж кількість 
  7. Наші діти не відрізняють віртуальну реальність від справжньої реальності. На цьому побудований бізнес соціальних ігор. (С) А. Костарев 
  8. 1,7 млрд у світі з доступом в інтернет, 3,5 млрд пошукових запитів, 400 млн користувача в facebook 
  9. Як відбувається революція, яка йде зараз? Етапи: з'являється технологія - з'являється контент - користувачі - реклама 
  10. Наступна революція - мобільні сервіси, 23% що продаються в Європі телефонів - смартфони 
  11. Соціальна гра - це сервіс! По регулярному відбору грошей у клієнтів 
  12. Ебізнес - це не тільки інтернет магазини і SEO! Є ще ігри та інші розваги. Там є реальні гроші! 
  13. Сторінки сайту відповідають на питання: Де я? Що тут можна робити? Навіщо мені це робити? 
  14. Бутстреппінг - мистецтво розвитку своїх проектів на мінімальний бюджет без залучення інвесторів 
  15. Щоб боротися з крадіжками контенту - Видавці повинні об'єднатися, лобіювати прийняття відпов. законів через свої ЗМІ 
  16. Ярослава Карібіна, Ліга: Боротися з крадіжками новин нереально, але можна боротися за власність на аналітіку 
  17. Гугл - кофеїн, Бінго - пурген 
  18. Процес вибору зсилок - основна майстерність оптимізатора 
  19. Товар повинен вийти назустріч клієнтові (прямо на сайті) 
  20. Підкреслювати всі посилання на новинному сайті - це звичайно перебір. Пробували - виходить кілька екранів "бруду" 
  21. Сатин: як варіант - ставити підкреслення на hover і більше шрифт 
  22. Сатин: інтерфейс сайту повинен залучати користувачів і давати їм зрозуміти - куди рухатися далі 
  23. Проблеми: сайти аутичні, інтерфес не притягує, ми не хапаємо користувача за руку, потрібно бути активнішими 
  24. Сатин: сайти у своїй масі страждають аутизмом 
  25. Сатин: Lorem ipsum = молитва вебмайстра 
  26. Сатин: контент повинен виходити на зустріч користувачеві - під кусором контент повинен змінюватися. Дайте юзеру помацати сайт. 
  27. Так-так, ваш сайт "повинен пахнути";))) Головне - не смердіти. Інформаційний запах - цікаве формулювання 
  28. Сатин: увагу і погляд на сайтах поки заохочувати не можна, айтрекінгове обладнання не використовується в побуті 
  29. Мишкою чіпати посилання - як палицею, touchscreen зовсім інша справа 
  30. Сатин: кожна дія на сайті має займати не більше 5-10 хвилин, інакше користувач "втратить енергетику працювати далі" 
  31. Сатин: сила залучення величезна, де-не-де держава може втрутитися, щоб "вивести користувачів з гіпнозу" 
  32. Сатин: генерація користувацького контенту за знижки / гроші не працює, UGC - це невмотивований грошима альтруїзм 
  33. Збільшення ефективності сайту може привести до незадоволення сейлів - клієнти починають задавати питання! Сатин 
  34. Із залу: після Вашого (Сатіна) доповіді дещо застосували й збільшили ефективність сайту на 35% за 2 місяці 
  35. Сатин: жінки при покупці техніки думають про оточення, як вона впишеться в інтер'єр 
  36. Сатин: Хваліть свого користувача, нехай він відчуває себе молодцем 
  37. Твіттер - це телеграф 21-го століття - Сергій Митрофанов 
  38. Юзабіліті річ потрібна, а інтерактивність - корисна, змушуйте користувача грати з сайтом, і заохочуйте не тільки кліки 
  39. Частка IE6-7 в Україні - тільки 30%! А CSS3 підтримує 55% аудиторії 
  40. iPhone - 40% мобільного трафіку в Україні 
  41. Андрейчин: рішення про співпрацю з інвестором потрібно приймати без емоцій ...переспати гарненько з цією думкою і не раз 
  42. Ігор Андрейчин: переговори з IDE Group щодо купівлі HomeMoney тяглися 6 місяців 
  43. Пишемо все під iPhone - тим самим отримаємо найбільший трафік 
  44. Мінімальний чек 80 тис за просування. середня 120. але є і мільйони на місяць. - Прайс Ашманова 
  45. Вхідний веб 2.0 буде заважати, інтернет-рекламі яка йде
  46. Довгополий: з кожним приїздом до Америки оффлайн магазинів стає все менше і менше, а посилок від онлайн рітейлерів більше 
  47. Пошуковики постійно апдейтяться, оптимізатори в шоці - поки дійдеш до клієнта сайт вже на другій сторінці 
  48. Вартість розробки середнього айфон додатку - 5-7К 
  49. Готовцев: загроза того, що інтернет стане меблями є. І багато в чому це залежить від того, що і як ми робимо 
  50. Опенсорсний пошуковик занадто складно. Ашманов 
  51. Ашманов: у спеціалізованих пошуковиків є майбутнє 
  52. Майбутнє за інтеграцією CRM і контекстної реклами. Продають товар з ебей через гугл і вчасно прибирають оголошення 
  53. Ашманов: сучасний Інтернет нагадує шоу-бізнес 
  54. "Більше - не означає краще" - правило # Usability. Не ускладнюйте завдання користувача муками вибору - продумайте сценарій за нього! Сатин 
  55. Біржі посилань продержуться ще 2-3 роки 
  56. Ашманов: самонавчальні алгоритми, посилальне ранжування, персоналізація пошуку майбутнього не мають 
  57. Посилальне ранжування буде втрачати вагу! Ашманов 
  58. Пошук не розуміє хто ви такий, але пам'ятає історію запитів. ПС спілкуються з веб-майстрами. посилальне ранжування не головне 
  59. У майбутньому з'являться питання-відповідь машини. Ашманов 
  60. Ринок пошуку для стартапів мертвий. Все в соцмережах. Дрібні пошуковики вмирають. не потрібно придумувати новий пошуковик 
  61. Ашманов: нові стартапи на пошуковому ринку не з'являються вже більше 3 років 
  62. Ашманов: після зміни дизайну частка Рамблера впала ще більше - його видача стала схожою на xml файл 
  63. Ашманов: технології - необхідна складова успіху, маркетинг - достатня 
  64. По суті, змінюючи запити, користувач займаєтьcя програмуванням 
  65. Нe бійтeсь коммeнтaрів до брeнду 
  66. Пошукові системи все ще працюють, як текстові брокери і не знають ні тему запиту ні зміст. Ашманов 
  67. Пошуковик - тупий текстовий брокер 
  68. Ашманов: Рамблер програв ринок через економію на маркетингу і рекламі 
  69. Річний оборот оптимізаторського ринку - 200 млн доларів 
  70. Якщо ви хочете, що б ваш клієнт вас почув, ви повинні чітко представляти, що він хоче чути (с) А. Шаповалова 
  71. Як ви ставитеся до анімації на сайті, чи не зависне чол? - В Амстердамі зависне) сатин 
  72. Ринок порожній для якісних проектів. Однак ринок малий, але обіцяє скоро зрости 
  73. "За межами Вконтакте є щось, але воно має скоро померти" думки топ-менеджерів за версією (с) Ашманов 
  74. "У мене багато знайомих, народилися після чорнобиля, стартапи роблять" 
  75. Наші соцмережі не відкриються повністю для індексації, тому що вони вважають, що вони і є інтернет (с) Ашманов 
  76. Це якийсь жирний чорнозем: що не втикни - все росте (с) Ашманов про Sillicon Valley