Spiga

Як використовувати ключові слова для збільшення конверсіі цільових сторінок

При просуванні сайту у пошукових системах маркетологу варто дати відповідь на кілька запитань:

  • Які ключові слова слід підібрати для сайту
  • Скільки їх буде використано на одній сторінці
  • Яку аудиторію буде залучати сторінка, хто з них цільова аудиторія
  • Як розбити клієнтів на групи

Для вирішення цих та інших проблем при проектуванні сайту та замовленні його на веб-студії ми пройдемо 4 простих кроки.

Крок 1. Підбираємо ключові слова по групах

Для прикладу ми використали архітектуру сайту «Кузні – все про ковані вироби» де ми сегментуємо ковані вироби на три категорії, які користуються найбільшим попитом: ландшафт, інтер’єр, меблі.

Основні способи підбору ключових слів

1. Використання сервісів, систем контекстної реклами й/або пошуковими системами:

2. Використання сервісу Lіveіnternet;

3. Статистика конкурентів (у тому випадку, якщо статистика відкрита);

4. Аналіз сайтів конкурентів;

  • Аналіз зовнішніх факторів (анкори посилань );
  • Аналіз внутрішніх факторів (позначки-теги keywords, descrіptіon, слова, виділені в теги < h1 >, < b >, < strong > і т.д.).

5. Використання готових баз ключових слів, наприклад, бази Пастухова.

для кожної групи підбираємо ключові слова, та сортуємо їх по частоті запитів у місяць.

При роботі із українськими ключовими словами слід враховувати також діалекти різних регіонів та слова-жаргони, які застосовуються в побуті. Корисним може стати пошук статистики по російським ключовикам, а потім їх переклад, особливо коли статистики по українським немає.

Крок 2. Визначаємо наміри і сегментуємо

Наступним кроком для маркетолога є визначення цільової аудиторії, їх намірів та сегментування їх на окремі групи. Інколи для цього у великих компаніях роблять маркетингові дослідження, інколи їх публікують та продають по певних галузях економіки. В Україні детальні дослідження аудиторії в інтернеті робить компанії Gemius (http://gemius.com.ua/)

В даному випадку ми розділили аудиторію на 2 умовні групи:

1. Ті які бажають замовити ковані вироби, і вже визначились з конкретним товаром, проте не визначились з виробником.

2. Ті які тільки вивчають пропозицію на ринку і можливо вагаються на рахунок того чи варто вибрати дерево чи метал, можливо вивчають ціни та характеристики. Тобто бажають отримати більше інформації.

Цей крок є дуже важливим, інколи визначальним при виведенні товарів чи послуг на інтернет-ринок. Адже значна кількість сайтів взагалі не готові щось пропонувати і проектуються як візитки. І при рекламуванні та просуванні такого сайту продажі просто не відбуваються.

Правильно сегментуючи ключові фрази під кожну групу ми можемо збільшити коефіцієнт конверсії (співвідношення показів до продаж) з 0,1% до 2%.

Крок 3. Будуємо архітектуру сайту

Ось як ми впорядкували сайт кованих виробів. Таким чином враховані інтереси відвідувача та структурована вся інформація по розділах. Така архітектура можлива тільки при наявності семантичного ядра (групи ключових слів) для кожного розділу та розуміння потреб клієнта.

Концепція такої побудови сайту полягає у тому, щоб наповнити основним змістом сторінки, які максимально відповідають намірам відвідувача по пошуковому запиту, а вже потім забезпечити навігацію для вторинних, третинних та специфічних потреб.

Крок 4. Плануємо структуру цільових сторінок

Тепер ви маєте групи ключових слів сегментовані по окремих сторінках і ієрархію для вашого сайту, тому останній крок полягає у розміщенні ключових слів на для окремих цільових сторінок та надання рекомендацій по Назві, URL, Опису та функціональності сторінки. У наведеному вище прикладі, використано декілька низькочастотних ключових фраз, які складаються із 3-ох слів і націлені суто на покупців. Такі сторінки мають низьку відвідуваність, але високу конверсію.

На цільових або посадочних сторінках (landing pages) як правило розміщають форму для замовлення або сервіс для проплати.

Після покупки рекомендується запропонувати відвідувачу опитування з 3-4 питаннями, щодо Вашого бізнесу. Це дасть можливість зробити дослідження не тільки про якість роботи сайту чи обслуговування, а й приймати рішення стратегічного розвитку компанії.

З часом сервіси аналітики зможуть допомогти вам визначити, які припущення були неправильні. Звичайно можна підлаштовувати сторінки під ключові фрази, або орієнтувати сторінку на кілька ключових фраз. Проте не слід забувати наміри кінцевого споживача/відвідувача, адже якщо інформація йому стане нецікава то, рано чи пізно, вона стане нецікава і роботам та алгоритмам пошукових систем. І це приведе до зникнення сайту з пошуку.

Тому якість оформлення цільових сторінок повинна заохочувати відвідувачів рухатись далі по сайту чи телефонувати, чи заповнювати заявку. Тобто здійснювати певну дію, орієнтовану на результат, адже для цього і створюється інтернет-сайт.

Джерело: Keyword Targeting: How to Employ Multiple Keywords for SEO & Conversions

0 коммент.:

Дописати коментар