Spiga

Семінар по туризму в Яремча лютий 2010 підсумки

27 лютого 2010 р. відбувся наш черговий практичний семінар на тему – інтернет-маркетинг в туризмі. На семінарі прийняло участь більше 30 учасників. Серед них представники та власники готелів та приватних садиб, туристичних агентств, веб-студій та навчальних закладів.

Короткий огляд виступів:

Андрій Ковнір «Турправда» - дуже професійно розповів про ринок онлайн-туризму.
Принципи роботи проектів замовлення та бронювання – otpusk.com та сайт відгуків туристів http://www.turpravda.com/ а також http://www.mandria.ua/
Платні та безкоштовні можливості просування відпочинкових закладів через ці сервіси.
Особисто я був вражений рівнем подання інформації та досвідченості Андрія у сфері туризму, підходу до роботи з готелями та туристами. Особливо сподобався принцип відсіву заказних відгуків.
Маряна з Карпати інфо – Розповіла про методи збору інформації у їх каталог. Команда налічує 12 чоловік, які за 4 роки зробили колосальну роботу, зібрали інформацію практично про всі відпочинкові заклади та музеї Західної України. Молодці!
Олег Головний Connect.ua – професіонал в галузі маркетингу та психології поведінки відвідувачів. Подобається постійно спостерігати за його професійним ростом. Олег зробив аналіз, як контекстних так і медійних кампаній різних організацій. Розповів про вплив та значення кольорової гами та шрифтів на реакцію людини.
Максим Залевський aContext – так як Саша Сторожук B2blogger.com не зміг приїхати, то я його замінив. Розповів кілька слів про новинний маркетинг. Та основна моя доповідь була логічним продовження доповіді Олега. На прикладі готелю Люксор, я розповів про можливості залучення іноземних туристів. Як це роблять у них і у нас.
Студія Денфільм – просто вразили всіх можливістю 360-градусної віртуальної панорами. Прекрасні фотографи освоїли принципи візуалізації краєвидів та інтер’єрів чого так не вистачає нашим карпатським відпочинковим закладам. Приклади реалізації цієї технології на реальних готелях були дуже актуальні.
Сергій Петренко Яндекс Україна – як завжди, на високому професійному рівні розповів про можливості контекстної реклами, просування готелів через Яндекс.Маркет. Сподобався принцип подачі інформації про готелі в пошуку, при певному заповненні розділу Вебмайстер. Багато говорили про статистику та тенденції українського ринку. Значення української мови та позиції компанії Яндекс. Багато питань із залу, я ледве зумів передати слово наступному доповідачу. :-)
Роман Кузема Бегун Україна – легка зрозуміла доповідь українською. Клієнтоорієнтований підхід до контекстної реклами, логіка мислення туриста та принципи роботи рекламної мережі Бегун. Дійсно у цій компанії нестандартний і творчий підхід до реклами. Складний механізм відбору та подачі оголошень, багато успішних кейсів.

Недоліки та труднощі

При організації семінару ми стикнулися з рядом проблем, які стали причиною низької явки учасників.
1. У зв’язку з розвитком екотуризму, у Яремче регулярно проводяться семінари, які фінансуються Евросоюзом. Тобто це безкоштовні семінари, на які постійно запрошуються власники приватних садиб, для обговорення питань захисту середовища, прокладання туристичних маршрутів та вибору логотипу для карпатського краю. Отже такий семінар проходив і напередодні нашого заходу. Тому не виключено, що це привело до:
a. певної стомленості від таких заходів (дістали)
b. скептичного ставлення, типу «Що це мені дає»
c. негативного відношення до платних семінарів, і не розуміння таких витрат
2. Туристичний сезон. Як виявилося – субота, день реєстрації туристів. І незручний день для проведення семінарів у Карпатах.
3. Принцип 90/10. Як і завжди у таких випадках, спрацьовує цей принцип. Обіцянка цяцянка, як тут кажуть.
4. Травма. До 12 лютого через струс мозку, я не займався семінаром, а отже і ніхто не займався. Компенсація своєї непродуктивності платними сервісами, типу покупки туристичних розсилок привела лише до додаткових витрат і не дала результатів. Тому робота велася фактично 10 днів сидячи на пігулках.

Підсумки семінару

Особисто я задоволений семінаром. Не знаю чому, але на душі залишився приємний осадок. Так мало народу, але зате яка продуктивність! Більшість веб-студій знайшла клієнтів, готелі підрядників. Навіть Яндекс замовив розробку карти Яремче.
Коли ми оголосили Бонус! Ще годину спілкування з доповідачами - половина залу вирішила залишитись, ризикуючи добиратись додому попутками.
Розійшлися мої методички «Як просувати товари та послуги в інтернеті». 5 роздано за активність учасникам, більше 10 продано.
Зібрані кошти, як і обіцяв, ми знову перерахуємо на рахунок Долинської школи інтернат, це десь 300 грн. Так, не багато та краще ніж нічого. І, що головне, ми це робимо, а Ви?
Забули роздати дипломи, та це навіть на краще. Приємно отримати ще й диплом на згадку по пошті чи у інший день.

Подяки

Велика подяка Спонсорам за допомогу в організації семінару.
Леся Гайдук, Карпатський національний парк, надала нам у розпорядження чудовий, добре обладнаний конференц-зал та допомогу в організації
ПП «Дей-сон» ТМ Бомбік – вже вдруге передали нам солодощі для кава-брейків.
Аудиторська компанія «Вектор-Аудиту» - допомогли в організації семінару. Професійно вирішили всі питання семінару щодо реєстрації учасників організації кава-брейків, просто Молодці!
Компанія «Бегун Україна» - вже вдруге стала нашим генеральним медіа-партнером. Привезла чудові роздаткові матеріали – ручки, блокноти кульки. Рекламує наш захід у своїй рекламній мережі та підтримує наші заходи, , розробляє нам рекламні банери.

0 коммент.:

Дописати коментар