Spiga

Критерії успіху групи вKонтакте. Посібник маркетолога

З ростом популярності соціальних мереж та сервісів, стала актуальною нова професія - спеціаліст по соціальних медіа (social media specialist). Спочатку вся його робота обмежувалась обов’язками популярного в радянські часи 'масовика-затійника' – зігнати народу побільше і пошвидше. Деякі компанії непогано на цьому заробили, і продовжують заробляти. Особливо це стосується в обслуговуванні великих брендів. Проте коли питання стало в довгостроковому обслуговуванні певних компаній виникли певні труднощі у роботі з людьми.


Як результат, люди почали виходити з груп тисячами буквально в кілька днів. І виявилось, що кількість це ще не все. Ще одним потрясінням стала подія, коли вКонтакте сникули з лічильників всі недієві аккаунти і таким чином в кілька разів скоротив чисельність, так званих, бізнес-груп. Якщо врахувати, що вартість залучення до групи 500 чол. коливається від 1500 до 3500 грн. то можна уявити, що відбулося з групами в 50-200 тис. учасників і відповідно з потраченими коштами.


Отже, якість аудиторії. Як її оцінити, як розробити формулу, методику. Як взагалі оцінювати групи вконтакте! Можливо вони геть нічого не варті. Можливо той smm-маректинг нічого не вартий, чергова забавка для студентів, черговий віртуальний пузир. Ось методика, як організувати життєздатну групу вКонтакте і оцінити успішність будь-якої існуючої групи.


0 коммент.:

Дописати коментар