Spiga

Як збільшити ROI в 4 рази. Коефіцієнт конверсії. Веб-аналітика

Як збільшити ROI в 4 рази

Чому для бізнесу важливо знати показники веб-трафіку?

Щоб вирахувати це необхідно визначити корисність інтернет-проекту в грошовому співвідношенні.

Задача інтернет-маркетолога грамотно продумати рекламну кампанію, ефективно розподілити рекламні бюджети: купити кліки на рекламу, розмістити баннери, сформувати групи в соціальних мережах і т.д.

Проте якщо не відслідковувати/аналізувати результати, а це трапляється досить часто, то ефект буде нагадувати сіяча з біблійної притчі.

Використовуючи веб-аналітику можна вияснити, які результати дає ваша робота і що має значення для вашої компанії.

Збільшення коефіцієнта конверсії на 1%


Ось чого можна досягнути, за допомогою даних веб-аналітики. Візьмемо для прикладу показник коефіцієнт конверсії (conversion rate) і збільшимо його всього на 1%. Для дослідження даних ми застосуємо знання про


  • залучення відвідувачів

внутрісайтові фактори:


  • аналіз послідовності переходу до цілі (оплати)
  • сторінки виходу
  • показник відмов
  • участь відвідувачів в роботі сайту

Маючи такі знання ми збільшили показники прибутку P на 37500 у.о., ROI (повернення інвестицій) – в 4 рази (50%), без будь-якого збільшення витрат на залучення відвідувачів.

Економічний ефект збільшення коефіцієнта конверсії на 1%



Джерело: www.advanced-web-metrics.com/blog/ga-scripts/

0 коммент.:

Дописати коментар