Spiga

Вимоги до інтернет-маркетолога. Тестове завдання

Вимоги до інтернет-маркетолога

Недавно довелося проходити співбесіду на посаду інтернет-маркетолога. Ось питання які потрібно заповнити в тестах.

1. Розпишіть значення темінів: CTR, cookie, Landing page, PPC, ROI, CPA

Відповідь: Терміни веб-аналітики

Як розрахувати повернення інвестицій ROI для PPC-кампанії. Калькулятор ROI

2. Які найпопулярніші пошукові системи в Україні, Росії, Великобританії та США

Джерела: bigmir

itpedia.ru

comscore.com

3. Вам потрібно підготувати баннер 720*90 для рекламної кампанії магазину, який спеціалізується по ноутбуках. Опишіть технічне завдання дизайнеру (форму).

4. Визначте сайти конкуренти для e-katalog.ua в Україні?

Як визначити конкурента? Конкурентна розвідка в інтернеті

5. Визначте дату реєстрації домена для сайту match.com?

Відповідь: be1.ru, Whois

6. Є 2 рекламні кампанії А і Б. Розпишіть методику розрахунку яка з них прибутковіша?

Назва А Б

кліки 150 160

витрати 100 170

заявки 50 40

дохід 150 280

Відповідь: Як розрахувати повернення інвестицій ROI для PPC-кампанії. Калькулятор ROI

7. Яка середня кількість відвідувачів для сайту price.ru?

Відповідь: Alexa, SemRush

Відповідь info@price.ru: близько 100 тис. чол. на добу. Дані
tns-global Будні - 64,9 тис. чол. Вихідні - 29,3 тис. чол.

8. Як ви розумієте термін Веб 2.0? Які основні характеристики та критерії сайту Веб 2.0?

Відповідь: Веб_2.0

9. Які професійні сайти та періодику ви читаєте постійно?

0 коммент.:

Дописати коментар