Spiga

Методи подачі інформації. Інтернет-торгівля

Методи подачі інформації
Для того, щоб зацікавити відвідувача своїм продуктом слід враховувати різні психотипи людей.


  • Візуали - сприймають інформацію за допомогою зору (текст, зображення, відео) - 80% всіх людей
  • Аудіали - сприймають інформацію на слух (звук, відео)
  • Кінестетики - сприймають інформацію на дотик, таких небагато.


Відповідно слід враховувати різні форми подачі інформації, для ближчого контакту з кожним відвідувачем сайту.


  • Вербально-коммунікативні методи - в інтернет це ICQ, Skype, On-line - консультації
  • Графічно - зображення, відео, презентації
  • Аналітично - ментальні карти, схеми, графіки, таблиці
  • Звукові - аудіо-подкасти


До речі, поставив на сайт по продажу франшиз сторінку "Питання і відповіді" і час перебування відвідувачів зріс у середньому до 2-3 хвилин. А прямі заходи на сайт взагалі продовжились до 10 хвилин.

Тобто, будь-яке відкрите спілкування на сайті значно переважає над сухою подачею інформації.

Джерела:
Визуалы, аудиалы, кинестетики.
Важен или нет онлайн-консультант для интернет-магазина?

Бізнес-ангели. Хто вони такі?

Бізнес-ангели

Бізнес-ангели - приватні інвестори, що інвестують приватний (як правило власний капітал) в новий проект на початковій стадіїї.

Бізнес-ангели, як правило інвестують поодинці, або невеличкими групами. Кожен другий з них міліонер та досвідчений бізнесмен.

Перевага співпраці починаючих підприємців з бізнес-ангелом - це не просто фінансова підтримка, але й отримання консультанта та партнера в бізнесі.

Вже сам етап презентації проекту інвестору - це захист свого проекту на стійкість. Аудит всіх напрямків діяльності майбутнього проекту.

Ризики співпраці.

Чому варто довіряти бізнес-ангелу свою ідею?

При заповненні анкет та презентації проекту інвестор отримує всю інформацію по проекту і може її виконати самостійно. Тобто просто "кинути" і такі випадки теж мають місце.

Тому варто звернути увагу на спілки інвесторів, які відсівають бізнес-ангелів по певних критеріях (авторитет, досвід, лояльність і т.д.).

Хто ризикує більше?

Насправді саме це питання найцікавіше. Тому що більше ризикує бізнес-ангел.
1. Інвестує свої кошти, а не залучені (як венчурний фонд)
2. Проекти на стадіїї запуску (startap) - найризиковіші
3. Сфера діяльності - нові технологіїї, IT - з високим потенціалом (...і ризиком)
4. Невеликі інвестиції, мала доля в управлінні

Перевага співпраці.

А що, коли все вийде!

1. Успіх в бізнесі - отримання доходів (Пасивних доходів для інвестора)
2. Взаємодовіра у подальшій співпраціїї
3. Довіра на ринку інвестицій - а це успіх у нових інвестиціях.
4. Можливість потрапити в ряди інвесторів.

Джерела:
УКРАДУТ ЛИ БИЗНЕС-АНГЕЛЫ, ВЕНЧУРНЫЕ ФОНДЫ ИЛИ ИНВЕСТИЦИОННЫЕ КОНСУЛЬТАНТЫ МОЮ ИДЕЮ?
Неформальный рынок венчурного капитала: бизнес-ангелы