Spiga

Методи подачі інформації. Інтернет-торгівля

Методи подачі інформації
Для того, щоб зацікавити відвідувача своїм продуктом слід враховувати різні психотипи людей.


  • Візуали - сприймають інформацію за допомогою зору (текст, зображення, відео) - 80% всіх людей
  • Аудіали - сприймають інформацію на слух (звук, відео)
  • Кінестетики - сприймають інформацію на дотик, таких небагато.


Відповідно слід враховувати різні форми подачі інформації, для ближчого контакту з кожним відвідувачем сайту.


  • Вербально-коммунікативні методи - в інтернет це ICQ, Skype, On-line - консультації
  • Графічно - зображення, відео, презентації
  • Аналітично - ментальні карти, схеми, графіки, таблиці
  • Звукові - аудіо-подкасти


До речі, поставив на сайт по продажу франшиз сторінку "Питання і відповіді" і час перебування відвідувачів зріс у середньому до 2-3 хвилин. А прямі заходи на сайт взагалі продовжились до 10 хвилин.

Тобто, будь-яке відкрите спілкування на сайті значно переважає над сухою подачею інформації.

Джерела:
Визуалы, аудиалы, кинестетики.
Важен или нет онлайн-консультант для интернет-магазина?

0 коммент.:

Дописати коментар