Spiga

Електронна коммерція. Як попасти в ціль? Google Analytics, Метрика, OpenStat

Електронна коммерція. Як попасти в ціль? Google Analytics, Метрика, OpenStat
Я запустив інтернет-бізнес, але Про нього ніхто не знає. Що робити?

Потрібно заявити про себе, через:


  1. Соціальні сервіси (закладки, мережі)
  2. Контекстна реклама - Google AdWords, Yandex.Direct, Begun, Мета.Контекст
  3. Оптимізація сайту SEO, SMO, usability
  4. Пресс-релізи


Типовий план просування сайту:

  • Маркетинговий аналіз - вивчення цільової аудиторії, конкурентів та ринку збуту
  • Складання семантичного ядра - (набір ключових слів та фраз, які наибільш точно відображають вид вашої діяльності чи товари і послуги, які пропонуються)
  • Внутрішня оптимізація сайту (робота зі структурою, контентом та html-кодом сайту)
  • Відслідковування результатів та внесення корректив
    зовнішня оптимізація (реєстрація в каталогах, обмін зсилками)


Хороший сервіс швидкого прогону - Регистрация сайта в 350+ сервисах социальных закладок
Також рекомендую сервіс - 1PS.ru для швидкої та якісної реєстрації сайтів у пошукових системах та каталогах

Я відкрив інтернет-магазин, але в мене немає продаж. Що робити?

Потрібно розмістити сервіси по збору та аналізу статистики відвідування веб-сайту.

Їх є 3 основних:
Google Analytics - потрібен для відслідковування дій покупців під час проведення рекламної кампанії в Google AdWords
Метрика - аналогічно для Яндекс.Директ
OpenStat - синхронізує роботу зовнішніх лічильників Spylog, та внутрішніх Метрика.

Коли є контроль, можна робити аналіз.

  • Де обривається цепочка - на якому єтапі (сторінці) втрачається клієнт.
  • Звідки приходить відвідувач
  • по яким ключовим словам,
  • з яких ресурсів

Після аналізу статистичних данних, можна формувати прогнози грошових надходжень з електронної комерції.



Додатково:
Google Analytics - как средство убеждения заказчика потратиться на юзабилити Презентація
Метрика: технічні деталі

  1. Google Analytics. Часть 1: Откровение для SEO-специалиста

  2. Google Analytics. Часть 2: Откровение для владельца веб-сайта

  3. Google Analytics. Часть 3: Анализ поведения посетителей сайта

  4. Google Analytics. Часть 4: Обсуждение

  5. Google Analytics. Часть 5: Камо грядеши

  6. ClickDensity – новая буква в веб-аналитике


Выпуск 22. «Семантическое ядро» в три шага

0 коммент.:

Дописати коментар