Spiga

Електронна коммерція. Як попасти в ціль? Google Analytics, Метрика, OpenStat

Електронна коммерція. Як попасти в ціль? Google Analytics, Метрика, OpenStat
Я запустив інтернет-бізнес, але Про нього ніхто не знає. Що робити?

Потрібно заявити про себе, через:


  1. Соціальні сервіси (закладки, мережі)
  2. Контекстна реклама - Google AdWords, Yandex.Direct, Begun, Мета.Контекст
  3. Оптимізація сайту SEO, SMO, usability
  4. Пресс-релізи


Типовий план просування сайту:

  • Маркетинговий аналіз - вивчення цільової аудиторії, конкурентів та ринку збуту
  • Складання семантичного ядра - (набір ключових слів та фраз, які наибільш точно відображають вид вашої діяльності чи товари і послуги, які пропонуються)
  • Внутрішня оптимізація сайту (робота зі структурою, контентом та html-кодом сайту)
  • Відслідковування результатів та внесення корректив
    зовнішня оптимізація (реєстрація в каталогах, обмін зсилками)


Хороший сервіс швидкого прогону - Регистрация сайта в 350+ сервисах социальных закладок
Також рекомендую сервіс - 1PS.ru для швидкої та якісної реєстрації сайтів у пошукових системах та каталогах

Я відкрив інтернет-магазин, але в мене немає продаж. Що робити?

Потрібно розмістити сервіси по збору та аналізу статистики відвідування веб-сайту.

Їх є 3 основних:
Google Analytics - потрібен для відслідковування дій покупців під час проведення рекламної кампанії в Google AdWords
Метрика - аналогічно для Яндекс.Директ
OpenStat - синхронізує роботу зовнішніх лічильників Spylog, та внутрішніх Метрика.

Коли є контроль, можна робити аналіз.

  • Де обривається цепочка - на якому єтапі (сторінці) втрачається клієнт.
  • Звідки приходить відвідувач
  • по яким ключовим словам,
  • з яких ресурсів

Після аналізу статистичних данних, можна формувати прогнози грошових надходжень з електронної комерції.



Додатково:
Google Analytics - как средство убеждения заказчика потратиться на юзабилити Презентація
Метрика: технічні деталі

  1. Google Analytics. Часть 1: Откровение для SEO-специалиста

  2. Google Analytics. Часть 2: Откровение для владельца веб-сайта

  3. Google Analytics. Часть 3: Анализ поведения посетителей сайта

  4. Google Analytics. Часть 4: Обсуждение

  5. Google Analytics. Часть 5: Камо грядеши

  6. ClickDensity – новая буква в веб-аналитике


Выпуск 22. «Семантическое ядро» в три шага

Маркетингові дослідження та аналітика. Сервіси

Маркетингові дослідження та аналітика. Сервіси

Отримав по розсилці від Дімка цікавий сервіс Google Insights for Search

Сервіс Google Insights for Search відслідковує статистику запитів по ключовим словам на будь-якій мові по кожній країні.

Динаміка зростання від 2004 року.
Також словосполучення, які шукають разом із цим ключовим словом (до 10 словосполучень).

Аналогічний сервіс Яндекса Статистика запросов дає звичайно кращу статистику та більше вихідних даних по підбору ключових слів. Проте він не працює з українськими словами.