Spiga

Кому потрібна продукція Інтвей? Популяризація товару. Маркетинг.

Популяризація товару
На семінарі компанії Яндекс Андрей Себрант запитав: "Чому люди раніше пили воду з крана, а тепер з магазину?"
Дійсно, я добре пам'ятаю, як ми в дитинстві пили "сиру" воду з крану чи вуличної колонки. І, що цікаво, ніяких проблем, виросли.
Тепер пити таку воду просто неможливо (???).

Аргументи:
1. Чорнобиль.
2. Екологія.
3. Устаріли очисні системи, труби поржавіли.
4. Хімія.

Невже в 70-80-х роках екологія була впорядку... Чи можливо перший завод на Україні з'явився 30 років тому.

На мою думку, воду купують в магазинах тому, що змінилися звички людей, їх житєва позиція. Чиста вода стала популярною. Напевне тому, що це комусь вигідно.

Тепер, повернемось до нашого бізнесу.

Кому потрібна продукція Інтвей?

Насправді нікому. Так само, як люди можуть обійтись без мобільних телефонів, без інтернету чи Кока-коли, так само люди можуть обійтись без Інтвея.

Для чого я це пишу...

Все просто. Наша задача - популяризація товару. Ми повинні продати Інтвей, щоб він став таким популярним, як Кока-кола.

У світі зараз немає проблеми виробництва. Будь-яке виробництво можна налагодити, надзвичайно швидко. Для цього немає проблеми з нестачею інформації її миттєво можна знайти в Інтернеті.

Контакти, технологію, устатківання, персонал.

Є тільки одна проблема - проблема збуту.
ЇЇ рішення - популяризація товару. Нав'язування думки, що саме цей товар потрібен массам. Саме Кока-кола, а не Пепсі.

Саме Інтвей, а не безкоштовні аналоги.
Чому? Тому, що нам за це платять гроші. Саме за це і платять...

0 коммент.:

Дописати коментар