Spiga

Контент-ринок. Web 2.0. RSS, підкасти, соціальні мережі, блоги, вікі, Enterprise 2.0

RSS

Контент-ринок - розвивається з шаленою швидкістю. Все більше дослідницьких компаній (Gartner, Forrester, McKinsey) звертають увагу і дають рекомендації підприємцям та корпораціям, що їм пора рухатись в напрямку, прокладеному в Інтернеті.

Все більше провідних компаній активовує інструменти Веб 2.0:

Підкасти (Podcasts), Блоги (Blogs), Віджети (Widgests), Веб-сервіси (Web services), Відкриті API (Open APIs), Сервіс-орієентовані архітектури (SOA), Машап (mashup - програма, що використовує дані кількох джерел), Соціальні мережі (social networking), колективний розум (collective intelligence), Однорангові мережі (peer-to-peer networking), Корпоративні вікіпедії (enterprise wikis)

Журнал Fortune 500 публікує бізнес блоги провідних компаній, де компанії активно спілкуються з громадскістю.

Цікавий факт на біржі праці HeadHunter:

Потрібен персональний блогер - з/п від 2000 у.о.

Корпорації створюють свої власні внутрішні та зовнішні соціальні мережі - Social Enterprise 2.0, для управління персоналом, контрагентами та споживачами.

Підсумок

Ми фактично врізаємось в ринок, про який, чесно кажучи, наші підприємці (та й ми самі) нічого не знають.

Після презентації до мене підходять "серйозні бізнесмени" з пропозиціями, типу - чи можна, якось отримати бази даних емейлів з ваших респондерів.
Це замість того, щоб налагоджувати зв'язки з громадскістю через соціальні мережі блогерів.
Формування своїх стрічок новин RSS, чи хоча б створення розсилки.
Інтернет для більшості підприємців - це емейл, а емейл - це спам.

Джерела:
Enterprise 2.0 и социальные сети: что нужно знать бизнесменам
FeedBurner View of the Feed Market Report 2007
Результаты использования Web 2.0 для нужд бизнеса
Рунет: RSS не признают 70% пользователей

0 коммент.:

Дописати коментар