Spiga

PR 2.0 - розкрутка особистості online. Public relations. Управління комунікаціями.

PR 2.0 - розкрутка особистості online. Public relations

PR - Public relations в перекладі "зв'язок з громадскістю" тема сама по собі не нова, але з появою інтрументів Web 2.0 - вона переходить в іншу площину. Відтепер виникає нове поняття "зв'язок з інтернет-громадскістю", або PR 2.0

З тих пір, як користувач інтернету перестав бути глядачем, а став учасником - інтернет став активно перехоплювати, або відбирати час у всіх каналів медіа.

Ось приклад, того як це відбувається:


Появился информационный голод. Включил телевизор. Ужас - новости там не сортируются, нельзя пропускать и даже закапывать полную фуйню, и не прокомментируешь. Потом пошел на новостные сайты - опять та же штука - все новости разрозненные - понаоткрывал штук 10 сайтов, компьютер завис и это бросил:)

News2, так нельзя оставлять надолго людей без правильных новостей:)

Випадок стався на news2.ru

Навіть такі актуальні порно-сайти втратили актуальність, поступаючись соціальним мережам.

Виборчі кампанії політичних кандидатів відбуваються з використанням технологій інтерактивної комунікації з аудиторією в мережі Інтернет тобто PR 2.0. Віртуальні депутати відкривають блоги, більше того - набирають собі серед блогерів добровільних агітаторів для передвиборчих кампаній.

Що може дати PR?

Навіщо стільки тексту? Що може мати простий автор простого щоденника, якщо він не депутат.
Ось орієнтовні доходи блогерів за вересень місяць 2007. Від 50 до 5000 usd. Ось і розкрутка бренда. Всі доходи будуються на відвідуваності сайту, а значить популярності.

Підсумки.

Фактично застосування інструментів Intway (Блог, RSS, Респондер, CMS) - може сформувати тебе, як бренд в Інтернеті, навіть не використовуючи "сторонні" інструменти. Проте слід знати про наявність інших. Про технологію неодноразово пише Артем Тимофеєв стаття Как бесплатно раскручивать сайты, если денег йок? та Вячеслав Вдовиченко.

Мої правила в PR 2.0:
1. "Вивчай - реалізовуй"
2. Не відволікайся, не "заморочуйся".
3. Роби те, що приносить гроші.

P.S.
Якісь дивні дитячі забавки, сімшні прізвища - який "московський бомж" і місячний дохід - 5000 у.о. Як це пояснити родичам з квадранту "Р".
Мене до речі, особисто недавно звинуватили в тому, що мені гроші даються легко. Якби я працював на будові, це були б "справжні" гроші і напевне із "справжньої" роботи. Дійсно, що ж це за робота - блогер, піарщик.

Джерела:
What Is PR 2.0
По существу вопроса: становление PR
Довідник по PR 2.0 англ.
PR новини англ
10 главных методов успеха в Интернет бизнесе
Социальная сеть – путь к Вашему успеху!

0 коммент.:

Дописати коментар