Spiga

Дослідження регіонального ринку

Якщо взяти тему туризму по ключовому слову "Карпати" в пошуковій системі Яндекс, то випливають цікаві цифри - 10822 покази в місяць. Динаміка сягає до 30000 в листопаді 2006. В ТОР 5 міст входять Львів, Одеса, Донецьк, Київ, Дніпропетровськ.
Ключову роль серед запитів займають фрази: карпаты отдых, трускавец, отдых на украине, отдых в карпатах.

Цікавий факт, пошукова система Яндекс по ключовому слову "карпати" знайшла всього сайтов — не менее 1 114, в каталоге — 7, а по слову "отдых в карпатах" та "відпочинок в карпатах" - не більше 300 сайтів(!!!). Причому більша половина сайтів має домени загальноукраїнські або київські, і практично немає регіональних.
Регіональні ж сайти - мають наповненість не більше 3-4 сторінок і досить низької якості.

Беручи до уваги українську пошукову систему Мета, отримаємо результат по ключовій фразі "отдых в карпатах" - 3 252 сервера 145 570 документов

Інтернет-магазини.


Звідси висновок - ринок практично чистий, і його наповненість - питання часу.

0 коммент.:

Дописати коментар