Spiga

Дослідження регіонального ринку

Якщо взяти тему туризму по ключовому слову "Карпати" в пошуковій системі Яндекс, то випливають цікаві цифри - 10822 покази в місяць. Динаміка сягає до 30000 в листопаді 2006. В ТОР 5 міст входять Львів, Одеса, Донецьк, Київ, Дніпропетровськ.
Ключову роль серед запитів займають фрази: карпаты отдых, трускавец, отдых на украине, отдых в карпатах.

Цікавий факт, пошукова система Яндекс по ключовому слову "карпати" знайшла всього сайтов — не менее 1 114, в каталоге — 7, а по слову "отдых в карпатах" та "відпочинок в карпатах" - не більше 300 сайтів(!!!). Причому більша половина сайтів має домени загальноукраїнські або київські, і практично немає регіональних.
Регіональні ж сайти - мають наповненість не більше 3-4 сторінок і досить низької якості.

Беручи до уваги українську пошукову систему Мета, отримаємо результат по ключовій фразі "отдых в карпатах" - 3 252 сервера 145 570 документов

Інтернет-магазини.


Звідси висновок - ринок практично чистий, і його наповненість - питання часу.

Динаміка розвитку інтернет-торгівлі в Україні 2007

Як виглядає український покупець в Інтернеті:

Соціальний статус - студент -32%, працює - 55%
Освіта неповна вища, вища
Дохід: 0-300 грн. - 21%, 1000-1600 грн. - 21% 1600-2000 грн. - 25%
Розмір населеного пункта: 100-500 тис. жит. - 22%
Вік: 20-29 років - 42%

Місце виходу для інтернет шопінгу: вдома - 60%, на роботі - 32%

Усвідомленість про можливість купувати в інтернеті в Україні дуже висока, проте лише третина здійснює покупки.
50% користувачів вважає покупки ризикованими, 35% - важає, що інтернет покупка економна в часі, 30% - економно в грошах.

Дослідження компанії Gemius
Электронная коммерция в странах Центральной и Восточной Европы: Украина – бесплатная версия отчета (2007)

Объем мирового рынка интернет-торговли оценивается более чем в $3 трлн., однако на В2С сегмент приходится всего лишь 5% рынка, что соответствует $150 млрд.
Маркетинговое исследование и анализ российского рынка Интернет-торговли (B2C-сегмент) 24.10.2006

За 2006 год российский розничный рынок интернет-торговли товарами вырос на 42%

Количество магазинов в российском интернете за год увеличилось примерно на 47%. Более быстрыми темпами растет количество онлайн-бизнесов, предлагающих оборудование (+77%), строительные материалы (+68%), подарки и цветы (+62%), книги (+52%), спортивные (+51%) и детские товары (+49%).

«Интернет-торговля в России: розница»

Половина росіян не користуються взагалі електронними платіжними системами при розрахунках в інтернет магазинах.
Webmoney чаще, чем Яндекс.Деньги

Інші джерела:
Росияне боятся покупать в Интернете
Мониторинг Интернета: I квартал 2007 года
ЧТО ЧАЩЕ ВСЕГО ПОКУПАЮТ В ИНТЕРНЕТЕ?
Oborot.ru - раскрути свой бизнес. Интернет-магазинам об электронной коммерции
Информационно-Консалтинговый Центр по Электронной Коммерции